۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۱
کد خبر: 85190127
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت کشتی آزاد نوجوانان جهان؛ سیار برنزی شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۱
کد خبر: 85190127
رقابت کشتی آزاد نوجوانان جهان؛ سیار برنزی شد

تهران- ایرنا- مسابقات رده‌بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در ترکیه آغاز شده که نخستین مدال برنز ایران توسط سام سیاری کسب شد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا؛ مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، سام سیار پس از استراحت در دور اول در دور دوم روپش از هند را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۴ بر ۴ عبدالمالیک جلال الدین اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سیار در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۸ مغلوب پائول کنی از آمریکا شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف وی در این دیدار عظیم بردی آشیرگولیف از ترکمنستان بود که سیار با غلبه بر این حریف به مدال برنز رسید. نماینده ایران این دیدار را با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر برنده شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم، امیررضا تیموری‌زاد در دور نخست با نتیجه ۲ بر یک مغلوب مارکوس بلازی از آمریکا شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. تیموری‌زاد در این گروه با نتیجه ۱۱ بر صفر عزت بردی آشیرگولیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر عبیداله ایتایف از فرانسه را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۴ مقابل ساموئل گئورگیان از ارمنستان مغلوب و پنجم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha