چینی: در فوتبال ایران فقط دروغ می‌گویند/ پول‌های زیرمیزی به بازیکنان می‌دهند

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: دروغ گفتن در فوتبال ایران باب شده است و مدیران فوتبال ما به راحتی دروغ می‌گویند. برای فرار از سقف قرارداد واقعیت‌ها را پنهان می‌کنند.

به گزارش ایرنا، علی چینی در گفتگو با ایرنا در خصوص مصاف استقلال با صنعت نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر، اظهار داشت: آرزوی موفقیت برای استقلال دارم. بازی با صنعت نفت آبادان اهمیت زیادی دارد و در صورتی که سه امتیاز کامل را در این مسابقه و دو بازی بعدی کسب کنیم به شرایط ایده‌آل می‌رسیم تا فصل رویایی را استارت بزنیم.

وی افزود: استقلال در حال نزدیک شدن به تیم ایده‌آل است، چند بازیکن خوب جذب شده‌اند و می‌توانند به تیم کمک کنند. به جز دو سه بازیکن سایر نفرات فاصل گذشته در تیم مانده‌اند که توانایی‌های فنی بالایی دارند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به بازیکنان فصل گذشته استقلال تبریک می‌گویم که ماندند تا عشق و علاقه خود را به تیم محبوبشان نشان دهند، استقلال باید الگویی برای تیم‌های دیگر باشد که بازیکنانش به جای پول به پیراهن تعصب دارند.

چینی تصریح کرد: تیم‌های همچون سپاهان،تراکتور بازیکنان کهکشانی جذب کرده‌اند و با تمام قدرت وارد لیگ خواهند شد. برای من سوال است چرا برخی اتفاقات فقط برای استقلال رخ می‌دهد. چرا فقط استقلال در فصل نقل و انتقالات مربی و مدیرعامل ندارد؟

مربی سابق استقلال اعلام کرد: تیم‌های دیگر پول زیرمیزی به بازیکنان خود می‌دهند اما فقط قانون سقف قرارداد برای استقلال است. به طور حتم اگر نهادهای بازرسی به این موضوع رسیدگی کنند خیلی از حقایق مشخص خواهد شد.

چینی افزود: دروغ گفتن در فوتبال ایران باب شده و مدیران فوتبال ما به راحتی دروغ می‌گویند، برای فرار از سقف قرارداد واقعیت‌ها را پنهان می‌کنند. من خودم فوتبال بازی کرده‌ام و وقتی می‌گویند فلان بازیکن با رقم غیر واقعی قرارداد بسته عصبانی می‌شوم. من که می‌دانم دروغ می‌گویند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به استقلال ظلم می‌شود. نه می‌گذارند بازیکن بگیرند و نه اینکه اجازه می‌دهند بازیکنان خوبمان در این تیم بماند، محمد محبی و مهدی قایدی مگر بازیکنان این تیم نبودند که رفتند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha