۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85190332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار رزن به اداره های ورزش و آبفا بودجه نداد

۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸
کد خبر: 85190332
فرماندار رزن به اداره های ورزش و آبفا بودجه نداد

همدان- ایرنا- فرماندار رزن گفت: به علت اهمال و اجرا نشدن طرح های عمرانی سال گذشته با وجود تامین اعتبار لازم ، امسال از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای هیچ گونه اعتباری به ادارات آبفا و ورزش و جوانان این شهرستان اختصاص نمی‌دهم.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری رزن، «علی اصغر غفاری آثار» در کمیته برنامه ریزی این شهرستان با انتقاد از عملکرد مدیران استانی و شهرستانی شرکت آبفا اظهار داشت: اعتبارات این شهرستان در حوزه آبفا هیچ گونه کمبود و محدودیت نداشته و اعتبارات خوبی در سال گذشته به این بخش اختصاص یافته است.

وی افزود: ۸۰ میلیارد ریال به صورت استانی و ۱۲۰ میلیارد ریال در قالب اعتبارات ملی به آبفای شهرستان رزن اختصاص داده شده اما با وجود اعتبارات قابل توجه دستگاه‌های استانی و شهرستانی این اداره با سستی و اهمال در انجام کار خود هیچ گونه اقدامی در رابطه با پروژه های حوزه خود انجام نداده است.

غفاری آثار ادامه داد: با وجود آنکه در شهرستان رزن مشکل آب شرب در سطح کلان نداریم، اما نداشتن توان مدیریت چندین روستا از جمله یارمچه باغ، گندور، قراکند، کهریزبغازی، لاله‌دان، جربانلو با مشکلات متعددی در تأمین آب مواجه هستند.

فرماندار رزن با اشاره به تورم و گرانی مصالح ساختمانی، یادآور شد: با اهمال و عدم مدیریت صحیح در استان و شهرستان ترک فعل اتفاق افتاده و باید ساختار درونی این اداره برای حل سریع مشکلات مردم قدم بردارند.

فرماندار رزن چرا به ۲ اداره ورزش و آبفای شهرستان اعتباری اختصاص نداد؟

وی با بیان اینکه در اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به هیچ وجه هیچ گونه اعتباراتی به این شرکت اختصاص نمی دهم،گفت: اختصاص اعتبارات شرکت آبفا به دهیاری ها و قرارگاه بسیج طی راهکاری قانونی اختصاص داده می شود.

غفاری آثار با اشاره به تکمیل نشدن سالن ورزشی بانوان شهر رزن گفت: این پروژه در سال ۸۹ کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد اما به علت کمبود اعتبارات این طرح از سال‌ها پیش به صورت نیمه تکمیل باقی مانده بود که در دولت سیزدهم با پیگیری لازم به این پروژه اعتبار خوبی اختصاص داده شد که برای هزینه‌ این اعتبارات اداره کل ورزش استان کاری انجام نداده و پول همچنان در حساب است.

وی در خصوص شرکت آبفا نیز گفت: با وجود اختصاص اعتبارات به این شرکت، هیچ گونه اقدامی از این شرکت دیده نشده و نیاز شهرستان را در ۲ سال گذشته رفع نکرده اند و در این رابطه در اعتبارات امسال به این شرکت اعتباری اختصاص داده نمی شود.

شهرستان رزن در شمال استان همدان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha