اصلاح آسفالت ۱۳۸ کیلومتر از محورهای شریانی استان بوشهر

بوشهر - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در راستای اصلاح آسفالت جاده‌های این استان با اولویت محورهای کریدوری و شریانی، ۱۳۸ کیلومتر از محورهای استان با اعتبار اولیه سه هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال روکش می‌شود.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم اخترشناس روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این عملیات که تا پیش از فصل زمستان ادامه دارد، تلاش می‌شود هیچ محور اصلی و کریدوری که از نظر روکش مشکل داشته باشد در استان وجود نداشته باشد.

وی افزود: فاز نخست این پروژه با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال در مرحله تجهیز کارگاه و ابلاغ قرارداد پیمانکار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در فاز نخست پروژه اصلاح آسفالت جاده‌های این استان شامل آسفالت بزرگراه سیراف در محدوده تنگستان، سه راه گادویی به تل سیاه، حدفاصل میدان تره بار برازجان، حدفاصل روستای کُلُل به زیارت دشتستان، چغادک- بنه گز و گردنه عامری دیلم اصلاح می‌شود.

اخترشناس یادآور شد: در جنوب استان نیز ترمیم و بهسازی محور جم- سیراف ابلاغ قرارداد شده و به زودی اجرایی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود اعتبار و میزان روکش محورهای کریدوری استان افزایش یابد گفت: این پروژه‌ها نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای، نگهداری شبکه راهها به عنوان سرمایه ملی و ارتقای کیفیت محورهای شریانی استان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha