تولید و اشتغال ۲ رویکرد محوری در مجموعه مدیریت استان قم است

قم - ایرنا - استاندار قم با تاکید بر اهمیت رشد تولید در بهبود وضع شاخص‌های اقتصادی، گفت: حمایت از تولید و اشتغال ۲ رویکرد محوری در مجموعه مدیریت استان قم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدتقی شاهچراغی روز یکشنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، با بیان اینکه ایجاد اشتغال یک ضرورت مهم است، عنوان کرد: بر همین اساس توجه به تولید در بخش صنعت، خدمات و عرصه فرهنگ مورد حمایت مجموعه مدیریت استان است.

وی ادامه داد: حمایت از بخش خصوصی باید به‌دوراز کارهای شعاری و به‌صورت عملی تحقق یابد و تامین زیرساخت‌های اولیه تولید، قدم نخست آن است.

استاندار قم با تاکید بر اهمیت تسریع در پرداخت تسهیلات رونق تولید و حل مشکلات نقدینگی و سرمایه درگردش واحدهای صنعتی، گفت: بانک‌ها در رشد تولید و افزایش اشتغال نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

شاهچراغی در ادامه با اشاره به برنامه استان در تامین سوخت ژنراتورها جهت تامین برق، اظهار داشت: واحدهای بزرگ صنعتی برای جلوگیری از توقف تولید، به دنبال تولید برق باشند، برخی از واحدهای بزرگ صنعتی قم گام‌های خوبی در تامین برق موردنیاز خود برداشته‌اند.

تولید و اشتغال ۲ رویکرد محوری در مجموعه مدیریت استان قم است

وی با اشاره به نحوه تامین سوخت ژنراتورها در فصل تابستان، عنوان کرد: تحویل سوخت ژنراتورها باید بر اساس ظرفیت‌سنجی و توان واقعی واحدهای تولیدی اختصاص یابد.

شاهچراغی با تاکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف در بخش کشاورزی و صنعتی، یادآور شد: یکی دیگر از مواردی که اصلاح الگوی مصرف در آن اجتناب‌ناپذیر است، برق می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha