۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۴
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85190406
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یورش صهیونیست ها به منزل مجری عملیات تل‌آویو/ بازداشت دو فلسطینی

تهران-ایرنا- منابع خبری از یورش نظامیان صهیونیست به منزل مجری عملیات روز گذشته تل‌آویو خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به منزل مجری عملیات استشهادی تل آویو در منطقه«رمانه» واقع در غرب جنین در کرانه باختری یورش برد.

شاهدان اعلام کردند که نظامیان صهیونیست در این یورش دو جوان را بازداشت کردند.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که تیم های مهندسی به منظور انجام مقدمات تخریب منزل خانواده شهید «کامل ابوبکر» که روز گذشته عملیاتی در تل آویو انجام داد و منجر به کشته شدن یک صهیونیست شد، عملیات پاکسازی انجام دادند.

روز گذشته یر اثر تیراندازی در منطقه «نحلا بنیامین» در مرکز شهر تل آویو، یک افسر پلیس صهیونیستی به هلاکت رسید و ۲ نفر دیگر زخمی شدند.

پایگاه خبری روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد که مجری عملیات که جوانی ۲۷ ساله است، وصیتنامه همراه خود داشته و ظاهرا به قصد گرفتن انتقام حمله اخیر شهرک‌نشینان صهیونیستی به روستای برقه که به شهادت یک فلسطینی منجر شد، دست به این عملیات زده است.

منابع عبری‌زبان گزارش دادند که مجری علمیات به ضرب گلوله نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز شنبه شب در واکنش به این عملیات شهادت طلبانه گفتند که این عملیات شکست امنیتی بزرگی است.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی گزارش داد، آنچه در تل آویو رخ داد شکست امنیتی بزرگی است. فلسطینی که این عملیات را انجام داد، تحت تعقیب ارتش بود و ارتش نتوانست او را پیدا کند.

این رسانه افزود: همه مقامات امنیتی باید توضیح دهند که چگونه یک مسلح تحت تعقیب که از قبل برای سیستم امنیتی شناخته شده بود، از قلب اردوگاه جنین به قلب تل آویو راه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha