۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85190538
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰۰ میلیارد ریال  اعتبار تملک دارایی به اردستان اختصاص یافت

کاشان - ایرنا - فرماندار اردستان از اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی از سوی مرکز استان اصفهان در سال جاری به این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا،سید محمد هادی احمدی طبا روز یک شنبه در نشست با خبرنگاران افزود:اولویت نخست مدیریت اردستان در تخصیص اعتبارها موضوع راه‌هاست و بر این پایه ۲۵۰ میلیارد ریال ، برای روکش آسفالت راه‌های شهرستان اختصاص داده شده که پنج میلیارد تومان آن نیز برای پرداخت به پیمانکار جاده اصفهان _ اردستان و اردستان _ زواره اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه در مجموع‌ مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال این اعتبار در اختیار فرمانداری است تصریح کرد: براساس اولویت مدیریت اردستان اعتبار مذکور به آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، راهداری و منابع طبیعی ازمبلغ ۷۰ میلیارد ریال تا ۹۰میلیارد ریال اختصاص داده خواهد شد.
فرماندار اردستان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در افغانستان به شهادت رسید و تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران باید با بی‌طرفی و صداقت که‌ در مجموعه رسانه‌ای شهرستان وجود دارد مردم را از واقعیت‌ها آگاه کنند و امیدآفرینی در جامعه ایجاد شود.
احمدی طباء زواره اضافه کرد: اصحاب رسانه صف شکنان جبهه جهاد تبیین هستند و امروز که کشور در گیر جنگ‌رسانه ای دشمن است ومعاندان در اغتشاشات سال قبل ، ماه ها کشور را دچار جنگ روانی و التهاب کردند خبرنگاران وظیفه دارند واقعیت های موجود کشور و خدمات دولت را به اطلاع جامعه برسانند و با دروغ پردازی های رسانه ای دشمنان مقابله کنند.
وی با اشاره به خدمات انجام شده در دولت سیزدهم در اردستان افزود: این دولت مردمی و در کنار مردم است و از صفت‌های بارز آن علاوه بر مردمی بودن و حضور در بین قشرهای مختلف جامعه، پرکار، مقتدر، کم هزینه، و بی ادعا بودن است، همچنین مسوولان آمده‌اند تا برای ارتقا و پیشرفت شهرستان صادقانه و تمام وقت کار کنند و رسانه‌های اردستان باید خدمت‌های انجام شده را برای مردم انتشار دهند تا اقشار جامعه بیشتر به نظام امیدوار شوند.
فرماندار اردستان در ادامه با بیان اینکه امسال موضوع مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که پیش ثبت نام آن از ۱۶ مرداد آغاز می شود،افزود: برای هرچه بهتر و پرشور تر برگزار شدن انتخابات و حضور حداکثری مردم‌ در پای صندوق های رای نیاز به همکاری و همراهی خبرنگاران می باشد که در این ارتباط از رسانه ها انتظار می‌رود در راستای خدمت به جامعه با فرمانداری همکاری و همراهی داشته باشند.
احمدی طبا گفت: در مدت بیش از یکسال حضور بنده در فرمانداری اردستان ، ۱۰۰کیلومتر راه روستایی روکش و آسفالت شده ، ابلاغ ساخت مسکن ویلایی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و الحاق ۳۹ هکتار در شهر اردستان و۱۰ هکتار در شهر مهاباد از جمله اقدام های انجام شده است.
وی اضافه کرد: امسال هتل اردستان افتتاح و سه طرح بزرگ گردشگری و صنعتی در شهرستان کلنگ‌زنی خواهد شد، همچنین در بحث جوانی جمعیت ۵۹ پلاک زمین به خانواده ها واگذار شده و جزو نخستین های کشور در این حوزه هستیم.
شهرستان اردستان بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha