رییس ستاد انتخابات استان یزد: مهلت ثبت نام اولیه نامزدهای انتخابات مجلس یک هفته است

یزد-ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: با توجه به آغاز ثبت نام اولیه (پیش ثبت نام) داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم از فردا، نامزدهای احتمالی که قصد حضور در این دوره از انتخابات را دارند باید ظرف مدت یک هفته ثبت نام الکترونیک خود را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، علی اکبر عزیزی روز یکشنبه در جمع اصحاب رسانه ، افزود: افرادی که تمایل دارند برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند، از فردا ۱۶ تا ۲۲ مرداد ماه جاری می توانند ثبت نام اولیه را انجام دهند و ثبت نام داوطلبان انتخابات در این مرحله الزامی است و کسانی که دراین زمینه اقدام نکنند امکان ثبت نام برای نامزدی در انتخابات را پس از این مهلت نخواهند داشت.

وی ادامه داد: ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر تا سوم آبان ماه است و در این مرحله کسانی می توانند ثبت نام کنند که در مرحله پیش ثبت نام شرکت کرده باشند، اطلاعات افراد در مرحله ثبت نامه اولیه کاملا محرمانه بوده و حتی ستادهای استانی نیز به هویت آنان دسترسی ندارند.

عزیزی افزود: در مرحله پیش ثبت‌نام، مدارک هویتی، مدرک تحصیلی، ایثارگری و دیگر مدارک مورد بررسی قرار خواهد گرفت و داوطلبان می‌توانند از روز دوشنبه ۱۶ تا ۲۲ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۸ با مراجعه به وبگاه وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کنند.

رییس ستاد انتخابات استان یزد: مهلت ثبت نام اولیه نامزدهای انتخابات مجلس یک هفته است

رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: شرایط اولیه برای نامزدی نمایندگی مجلس داشتن حداقل ۳۰ سال سن و حداکثر ۷۵ سال تمام و داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر است .

وی همچنین یادآور شد: مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری اقشار مختلف محور فعالیت ستاد برگزاری انتخابات در استان است و با وجود برخی مشکلات، مردم همواره در انتخابات مختلف حضور داشته و در همه صحنه ها پشتیبانی خود را از نظام نشان داده اند و در انتخابات اسفند ماه نیز حضور حداکثری را رقم خواهند زد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با تشریح برخی از اقدامات مهم دولت در استان گفت: در این دولت در حوزه آب کار بزرگی با حضور رییس جمهور آغاز شد که آرزوی دیرینه یزدی ها برای انتقال آب از دریا را با اعتبار ۱۵۰ هزار میلیارد تومان محقق می کند.

عزیزی افزود: اجرای پروژه های بزرگ فرهنگی ، عمرانی و ویلایی سازی واحدهای نهضا ملی مسکن در استان برای اولین بار در کشور اقدام ابتکاری استاندار یزد است که زمین های آن در حال واگذاری به واجدان شرایط است .

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha