۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85190601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زوج سارق در شهرستان ابهر دستگیر شدند

۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85190601
زوج سارق در شهرستان ابهر دستگیر شدند

زنجان - ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری ۲ سارق در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: این زن و شوهر به سرقت گوشی همراه و یک فقره چک به مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال از یک مغازه اعتراف کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ ایرج خانی پور روز یکشنبه با بیان این مطلب، افزود: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر یک فقره سرقت به روش کش رو زنی از مغازه موبایل فروشی در شهر ابهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد دوربین های مدار بسته واحد صنفی موفق شدند ۲ سارق را که زوج جوانی بودند، شناسایی کنند.
سرهنگ خانی پور به شناسایی مخفیگاه این ۲ نفر اشاره کرد و یادآور شد: متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند که در بازجویی های پلیسی به سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه و یک فقره چک در وجه حامل به مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال از مغازه موبایل فروشی در شهر ابهر اعتراف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: اموال مسروقه به مالباخته برگردانده شد و این زوج پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ماینرهای غیرمجاز در زنجان
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ خانی پور اظهار داشت: در اجرای طرح جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در استان و در پی کار اطلاعاتی مبنی بر وجود دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) فاقد مجوز در یک واحد کارگاهی واقع در شهرک صنعتی زنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از بررسی های اولیه، مامورین به همراه نماینده شرکت برق به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آنجا تعداد ۱۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز و قاچاق کشف و ضبط کردند.
سرهنگ خانی پور ارزش تقریبی ماینرهای کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان، پنج میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده که تحت رسیدگی است.

کشف ۱۳ دستگاه خودرو سرقتی در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: در نتیجه این طرح ۱۳ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.
سرهنگ داود مرسلی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان زنجان، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت طرح "زاجرات" در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی یادآور شد: با به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی و تلاش موثر و بی وقفه ماموران، ۱۳ سارق در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند که به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ مرسلی تصریح کرد: با دستگیری این سارقان تعداد ۱۳ فقره خودرو سرقتی و چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از شهروندان خواست: ضمن مجهز کردن وسایل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۸ کیلوگرم تریاک در زنجان
فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر از یک دستگاه سواری ساینا کشف شد.
سردار "محمد طراقیه" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان ابهر مبنی حمل مواد مخدر با یک دستگاه سواری ساینا بلافاصله موضوع توقیف خودرو مذکور در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.
وی به پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اشاره کرد و افزود: مشخص شد خودرو ساینا در محور قزوین به ابهر در حال تردد است که با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان "ایجرود" خودروی مورد نظر در خروجی عوارضی "خرمدره" در یکی از محورهای فرعی متوقف شد و مورد بازرسی قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و ۲ نفر متهم نیز دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی انتقال یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha