۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85190614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توجه به مردم رسالت رسانه است

رشت _ ایرنا_ نماینده ولی فقیه در استان گیلان اهتمام به مردم، عقاید و ایمانشان را از رسالت‌های بارز رسانه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در آئین تکریم مدیرکل جدید صدا و سیمای گیلان در رشت اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با ایمان و عقاید مردم به وجود آمد از اینرو این موضوع باید بیش از همیشه مورد توجه قرار گیرد.

وی اهتمام به تقویت تاب‌آوری ملی را از دیگر رسالت های رسانه عنوان کرد و با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه کشور افزود: ملت ایران در سایه مقام معظم رهبری، خون شهداء و ایمان تاب‌آوری عجیبی را به منصه ظهور گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: توجه به ارزش‌های اسلامی، تمدن اسلامی، رونق بخشی تولید ملی، تقویت روحیه جهادی و توجه به تکثیر نسل از دیگر مقولاتی است که می بایست مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی در ادامه سخنانش زمان شناسی، موقعیت و انسان شناسی را ضرورت ماندگاری یک رسانه عنوان کرد و افزود: رمز مانایی جریان بزرگ نهضت امام حسین (ع) حاکی از زمان شناسی بود.

امام جمعه رشت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را زمان شناسی مردم ایران دانست و خاطر نشان کرد: مردم به موقع و عاقلانه با زمان شناسی از رهبری و نظام حمایت کردند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه محرم امسال شکوهمندتر از همه سال‌ها در کشور و جهان برگزار شد، افزود: مردم با موقعیت شناسی محرم را باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار کردند.

ریشه انقلاب اسلامی فرهنگی است

مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان نیز در این مراسم گفت: صدا و سیمای گیلان در حوزه تولیدات رسانه ای و فضای مجازی برنامه های خوبی به ویژه در حوزه نشر دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه کرد.

سرهنگ حسن حبیبی با بیان اینکه ریشه اتقلاب اسلامی فرهنگی است، اظهار کرد: برخی از تولیدات فرهنگی با هویت ما پیوند خورده است.

وی با اشاره به جایگاه سپاه و اینکه این نهاد پیوند عمیقی با مردم دارد، اظهار کرد: با بهره گیری از ظرفیت های مردمی همواره دستاوردهای خوبی را شاهد بودیم.

در این مراسم ضمن قدردانی از محمدباقر باقرزاده مدیرکل پیشین صدا و سیمای استان گیلان، تقی ربانی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha