۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85190644
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۶.۲ میلیمتر باران در "تازه قلعه" خراسان شمالی ثبت شد

بجنورد-ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: شبانه روز گذشته ۲۶.۲ میلیمتر باران در ایستگاه تازه قلعه شهرستان مرزی راز و جرگلان گزارش شد که بیشترین میزان بارش در استان را دارد.

مهری هاشمی دوین روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت بارندگی در بیشتر ایستگاه های استان ثبت شده است به طوری که در ایستگاه دربند گیفان ۲۱.۵ و در ایستگاه راستقان ۱۳ میلیمتر باران ثبت شده است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای امروز هم ناپایداری هوا و بارش باران تداوم دارد بویژه در نیمه شمالی و بخش هایی از شرق استان رگبار باران پیش بینی شده است.

هاشمی دوین با بیان اینکه در شبانه روز گذشته باد شدید با سرعت ۷۵ کیلومتر بر ساعت گیفان را در نوردید گفت: برای فردا هم وزش باد در برخی ساعات باد شدید پیش بینی شده است،

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته کوسه در شهرستان شیروان با کمینه دمای ۱۵ درجه سانتیگراد خنک ترین و اسماعیل آباد شهرستان اسفراین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان گزارش شد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: در این مدت کمینه دمای بجنورد ۲۰ درجه و بیشینه دمای آن ۳۵.۵ درجه سانتیگرد ثبت شده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha