اقتدار نیروهای مسلح مانع تعرض دشمن به نظام اسلامی است

اهواز - ایرنا - معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور هدف اصلی دشمن را تضعیف نیروهای مسلح دانست و گفت: اقتدار نیروهای مسلح کشور موجب شده تا دشمن از تعرض به نظام اسلامی ناتوان باشد.

به گزارش ایرنا محمد جعفر شهبازی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: خوزستان از استانهای استراتژی کشور است که مردم آن در دوران دفاع مقدس ایثارگری های زیادی داشته اند؛ بنابراین خدمت در خوزستان ارزش بالایی دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در این استان همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و هستند افزود: به نیروهای مسلح در سایر کشورها به عنوان یک شغل نگاه می‌شود اما در کشور ایران افتخار خدمت در مکتب اسلام محسوب می‌شود چرا که اسلام به موضوع جهاد و دفاع نگاه ویژه‌ای دارد.

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: رزمندگان ما در لباس ارتش، سپاه، فراجا و بسیج دارای ویژگی‌های برجسته‌ای هستند که در راس همه آنها رهبری آگاه و بصیر قرار دارد.

وی افزود: اسلامی، مردمی و ولایی بودن در کنار رعایت تمام جوانب شرعی از نکات بارز همه فرماندهان و نیروهای مسلح است همچنین تواضع و سادگی نیروهای مسلح در عین اقتدار از دیگر ویژگی‌های این قشر به شمار می‌رود.

شهبازی گفت: امروز شهادت طلبی نیروهای مسلح، پشت دشمن را به لرزه درآورده است که نمونه بارز آن شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حججی هستند.

وی ادامه داد: دشمن به خوبی از انگیزه نیروهای مسلح ما آگاه است به همین دلیل نمی‌تواند تعرضی به نظام اسلامی داشته باشد لذا هدف اصلی دشمن تضعیف نیروهای مسلح است.

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: مردم ما به خوبی می‌دانند که اگر نیروی انتظامی لحظه‌ای از کار خود دست بکشد، حرج و مرج در کشور رواج پیدا می‌کند لذا باید به این عزیزان که از جان خود مایه می‌گذارند افتخار کنیم.

وی افزود: روزی ما حتی سیم‌خاردار نداشتیم اما اکنون تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی مورد توجه کشورهای زیادی قرار دارد که این نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شهبازی با اشاره به اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح در بین مردم ار جایگاه شناخته شده ای برخوردار است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست گفت: فعالیت سازمان قضایی در کنار نیروهای مسلح برای ایجاد امنیتی پایدار لازم است.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، سازمان قضایی باید با اقتدار و با حکم‌ حکیمانه کارش را پیش ببرد و اگر این دستگاه ضربه بخورد در نیروهای مسلح حرج و مرج ایجاد خواهد شد.

آمار جرائم نیروهای مسلح نسبت به جمعیت آنها بسیار پایین است

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور خاطرنشان کرد: امروز آمار جرائم نیروهای مسلح نسبت به جمعیت آنها بسیار پایین است هر چند باید برای کاهش آن تا حد امکان تلاش کرد.

وی در پایان از زحمات و تلاش‌های ۱۷ ساله کریم بحرانی‌فرد در دادسرای نظامی خوزستان تجلیل و برای او در سمت دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد و گفت: همچنین انتظار داریم که فرشید ابراهیم نژاد در استان خوزستان از هیچ تلاشی دریغ نکند و همواره حضور میدانی داشته باشد.

گفتنی است در این مراسم از تلاش و خدمت کریم بحرانی‌فرد به عنوان دادستان نظامی سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان تقدیر و فرشید ابراهیم نژاد به عنوان دادستان جدید معارفه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha