۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85190707
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقام در «قلب تل آویو»؛ برنامه جدید جهاد و حماس

۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85190707
انتقام در «قلب تل آویو»؛ برنامه جدید جهاد و حماس

تهران- ایرنا- رسانه های صهیونیستی در گزارشی تاکید کردند که به نظر می رسد جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین بر این موضوع تمرکز دارند که انتقام جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را در قلب تل آویو از این رژیم بگیرند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، رسانه های صهیونیستی در واکنش به عملیات روز گذشته در تل آویو اعلام کردند که دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین برای انتقام از رژیم صهیونیستی در قلب تل آویو برنامه ریزی می کنند.

این رسانه ها تاکید کردند که جنبش های حماس و جهاد اسلامی «تل آویو» را به عنوان نقطه هدف برای انجام عملیات انتقام جویانه از رژیم صهیونیستی در قلب سرزمین های اشغالی قرار داده اند.

حیزی سیمانتوف، تحلیلگر امور رژیم صهیونیستی در شبکه ۱۳ گفت که این دو جنبش تل آویو را به عنوان نقطه هدف انتخاب کرده اند تا بگویند علیرغم عملیات صهیونیست ها در جنین و علیرغم تمام اتفاقاتی که درحال رخ دادن است، ما می توانیم از رژیم صهیونیستی انتقام بگیریم.

وی گفت که این ماهیت موضوع است، به نظر می رسد که جنبش های حماس و جهاد اسلامی در هفته های آینده نیز تمرکز خود را بر روی تشویق مبارزان دیگر برای انجام عملیات در داخل سرزمین های اشغالی خواهند گذاشت.

عصر شنبه تیراندازی در منطقه «نحلا بنیامین» در مرکز شهر تل آویو انجام شد که در نتیجه آن یک افسر پلیس صهیونیستی به هلاکت رسید و ۲ نفر دیگر زخمی شدند.

روزنامه صهیونیستی زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که مجری این عملیات تیراندازی در تل آویو که جوانی ۲۷ ساله است، وصیتنامه همراه خود داشته و ظاهرا به قصد گرفتن انتقام حمله روز گذشته شهرک‌نشینان اسرائیلی به روستای برقه که به شهادت یک فلسطینی منجر شد، دست به این عملیات زده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی شنبه شب در واکنش به این عملیات استشهادی جوان فلسطینی در تل‌آویو گفتند که این عملیات شکست امنیتی بزرگی برای دستگاه امنیتی و نظامی این رژیم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha