۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85190795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سازمان قضایی نیروهای مسلح در کاهش جرائم و تخلفات، عملکرد خوبی داشته است

اهواز - ایرنا - فرمانده کل قرارگاه ارتش جنوب غرب ایران گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح به صورت علمی و میدانی پای کار بوده و در سال‌های گذشته عملکرد خوبی در کاهش جرائم، تخلفات و صیانت از نیروهای مسلح داشته است.

به گزارش ایرنا امیر حمزه بیدادی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان که در اهواز برگزار شد اظهارکرد: نیروهای مسلح ایران در سطح منطقه و جهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و همواره پایبند به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه هستند.

وی افزود: نیروهای مسلح بر این باورند که باید در رکاب ولی امر مسلمین جهان، جزو بهترین و برجسته‌ترین نیروی انسانی در سطح جامعه بوده و برای دیگران یک الگو به شمار روند.

فرمانده کل قرارگاه ارتش جنوب غرب ایران گفت: یکی از ارکان مهم در انجام ماموریت نیروهای مسلح، سازمان قضایی است که خوشبختانه در استان خوزستان تعامل بسیار خوبی بین این ارگان و نیروهای مسلح وجود دارد.

وی ادامه داد: سازمان قضایی نیروهای مسلح به صورت علمی و میدانی پای کار است و در سال های گذشته توفیقات بسیار خوبی در بحث کاهش جرائم و تخلفات و صیانت از نیروهای مسلح داشته است.

امیر بیدادی گفت: نیروهای مسلح به عنوان خادمین مردم همیشه در کنار آنها بوده و هستند و در طی سال های اخیر ولایت‌مداری خود را منصه ظهور رساندند.

وی به نقش نیروهای مسلح در حوادث مختلف از جمله محرومیت‌زدایی اشاره کرد و افزود: هر کجا که نیاز بوده، نیروهای مسلح با افتخار وظیفه خود را انجام دادند.

در ادامه کریم بحرانی‌فرد دادستان سابق نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان با اشاره به تعیین تکلیف پرونده‌های رسوبی در استان گفت: بنا به آمار، پرونده‌ رسوبی و مسن در شعبه‌های قضایی استان نداریم.

این فرمانده ارشد نظامی کشور افزود: علاوه بر رسیدگی به تمام پرونده‌های وارد شده به سازمان، از میزان پرونده‌های گذشته نیز کم کردیم به طوری که پارسال در همه فصل‌ها رتبه اول کشور را به خود اختصاص دادیم.

گفتنی است در این مراسم از تلاش و خدمات کریم بحرانی‌فرد به عنوان دادستان نظامی سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان تقدیر و فرشید ابراهیم نژاد به عنوان دادستان جدید معارفه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha