۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85190801
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

زمینه تقویتِ شبکه‌های استانی بر اساس عدالت گستری فراهم می‌شود

رشت - ایرنا - معاون استان‌های صدا و سیما گفت: زمینه تقویتِ شبکه‌های استانی بر اساس هویت محوری و عدالت گستری فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عابدینی روز یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای گیلان در رشت اظهار کرد: در چارچوب زیست بوم مناطق مختلف برای تقویت شبکه‌های استانی تلاش خواهیم کرد و به منظور تحقق این مهم از نخبگان، فرهیختگان، اندیشمندان، دانشگاهیان و فعالان در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به بیان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه صدا و سیما به مثابه دانشگاه است، افزود: مقام معظم رهبری نیز در حکم رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی فرمودند که صدا و سیما علاوه بر دانشگاه، باید آوردگاهی برای مقابله با فتنه‌ها و تهدیدهای نظام سلطه، قرارگاهی برای ایجاد امید در مردم و آسایشگاهی برای ترویج زیبایی‌های بصری در جامعه باشد.

وی با بیان اینکه در تمام جامعه جهانی فردی به آینده‌نگر بودن رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: بنابراین ما هم به این دلیل که ایشان ولی ما هستند، ملزم به توجه نسبت به فرمایشاتشان هستیم.

عابدینی در ادامه سخنانش به موضوع انتخابات در جامعه اشاره کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب ۲۱ سال پیش در جمع مردم سیستان و بلوچستان فرمودند، کاری که دشمن درصدد انجام آن بر جامعه ایران است، پیشبرد راهبرد اندلسی کردن ایران است که ما امروز بعد از ۲۱ سال شاهدیم که این مهم در جامعه رواج داده می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه ایران به سمت آرمان‌های خود پیش می‌رود، اظهار کرد: خروجی ایران ایدئولوژی است که شکست در آن نیست و برای هر موضوع داستانی مانند کربلا، شعب ابی طالب و اسطوره‌هایی به مانند علی اکبر(ع)، حضرت قاسم، ابوالفضل العباس (ع) و حضرت زینب (س) دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان نیز در این مراسم اهتمام به مردم، عقاید و ایمانشان را از رسالت‌های بارز رسانه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

توجه به مردم رسالت رسانه است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha