۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبر: 85190869
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان جولان اراذل و اوباش در اراک

۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبر: 85190869
پایان جولان اراذل و اوباش در اراک

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اراک، از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در این شهر خبر داد و گفت: این افراد مخل نظم و امنیت عمومی بودند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «علیرضا معیریان» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران،در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و قدرت نمایی با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان اراک، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله طرح مهار و شناسایی عاملان نزاع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد، این افراد از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند که با قدرت نمایی با سلاح سرد و ایجاد نزاع و درگیری موجب اخلال در نظم عمومی و رعب و وحشت شهروندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان اراک پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی لازم بر روی این پرونده، سرانجام سه نفر از عاملان اصلی این درگیری را شناسایی و با هماهنگی قضایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ معیریان اظهار کرد: ۲ قبضه سلاح سرد و ۲ دستگاه موتورسیکلت در این عملیات کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

وی با بیان اینکه دستگیری این افراد موجب رضایتمندی شهروندان شد، عنوان کرد: پلیس با افرادی که به هر نحو موجب مخل و آسایش عمومی جامعه شوند، برخورد قاطع دارد و مردم در صورت آگاهی از این افراد، مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بیش از ۵۸۰ هزار نفر در شهرستان اراک زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha