معاون استاندار لرستان: شورای اطلاع رسانی اتاق فرماندهی در جنگ نوین رسانه ای است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: شورای اطلاع رسانی در استان‌ها اتاق فرماندهی عملایت رسانه ای دولت در جنگ نوین رسانه ای است.

به گزارش خبرنگار ایرنا احسان یاوری روز یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان اظهار کرد: امروزه رسانه، عرصه آرایش جنگی و ممکن است آسیب سربازان و نیروهای فعال در این حوزه بیش از آسیب‌های جنگ سخت باشد اما هر چقدر حمله دشمن سنگین‌تر می‌شود اقشار مختلف مردم به هم‌ پیوسته‌تر می‌شوند همچنان که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس هرجا فشار دشمن بیشتر می‌شد مردم بیشتر در کنار هم قرار می‌گرفتند.

یاوری ادامه داد: زمانی که عملیات رسانه‌های معاند بیشتر می‌شود سرمایه اجتماعی کاهش پیدا می‌کند بنابراین همان‌گونه که در زمان عملیات سخت، اتاق جنگ فعال می شود، شورای اطلاع‌رسانی استان نیز اتاق فرماندهی عملیات رسانه‌ای دولت در جنگ نوین و جنگ رسانه‌ای است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر مردمی کردن جریان خبری تاکید کرد و افزود: در سیاست‌های ابلاغی دولت بر این اصل نیز تاکید شده است که گروه‌های مردمی می توانند در جریان رسانه‌ای و گفتمان فرهنگی اثرگذار باشند.

یاوری عنوان کرد: دستاوردهای دولت نه تنها پرداخت اعتبار پروژه‌های عمرانی بلکه تسهیلگری نیز می‌باشد بنابراین اقدامات منجر به افزایش رضایتمندی مردم نیز می‌تواند به عنوان دستاورد برای دولت در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اهمیت پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و خدماتی لرستان عنوان کرد: تدابیری در نظر گرفته شود که تصویب پروژه‌ها در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان منوط به پیوست رسانه‌ای مورد تایید شورای اطلاع‌رسانی باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha