دبیرخانه دومین همایش سرمایه‌گذاری شهرستانی فارس فعال شد

شیراز- ایرنا- دبیرخانه دومین همایش سرمایه‌گذاری منطقه ای و شهرستانی که قرار است در شهرستان مرودشت برگزار شود، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، با اشاره به برگزاری نخستین سلسله همایش‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان آباده گفت: در آن همایش که روز چهارشنبه یازدهم مردادماه جاری به میزبانی آباده برگزار شد، سرمایه گذارانی از شهرستان های آباده، اقلید، بوانات، سرچهان و خرم بید حضور داشتند.

سید مهدی خادمی افزود: این سلسله همایش‌های شهرستانی و منطقه‌ای با محوریت ۹ شهرستان استان و به دستور استاندار فارس و در جهت تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در سال مهار تورم و رشد تولید با همکاری و هماهنگی قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر ذیل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذار و اشتغال معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش‌ها این فرصت را ایجاد می کند که ظرفیت ها و قابلیت‌های شهرستان های استان به سرمایه گذاران معرفی شود.

وی اضافه کرد: همچنین از طرف مسئولان دولتی این اطمینان به همه سرمایه‌گذاران داده شود که در جهت مقررات زدایی و حذف بروکراسی اداری در کمترین زمان ممکن فضایی فراهم شود و بخش غیردولتی و خصوصی بتواند در زمینه سرمایه‌گذاری و رشد و توسعه اقتصادی و اشتغال استان بهتر از گذشته فعالیت کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اظهارکرد: بر همین اساس، شهرستان مرودشت میزبان دومین همایش سرمایه‌گذاری منطقه‌ای و شهرستانی با حضور سرمایه گذاران شهرستان های ارسنجان، پاسارگاد، زرقان، بیضا و سپیدان خواهد بود.

شهرستان مرودشت در ۳۵ کیلومتری شمال شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha