۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹
کد خبر: 85191197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چراغ کارخانه روغن نباتی شیراز پس از پنج سال روشن شد

شیراز-ایرنا-رییس کل دادگستری استان فارس گفت: با انجام ۱۴ اقدام موثر توسط دستگاه قضایی پس از پنج سال کارخانه روغن نباتی شیراز به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش ایرنا، حجت السلام سید کاظم موسوی یکشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: کارخانه روغن نباتی شیراز پس از پنج سال تعطیلی دوباره راه اندازی شد.

وی ادامه داد: با ورود دادگستری ۶۱ درصد از سهام کارخانه روغن نباتی به سرمایه گذار جدید واگذار شد و این کارخانه پس از پنج سال تعطیلی دوباره احیا و خطوط تولید آن راه اندازی شد.

موسوی با اشاره به بدهی بیش از ۶۰۰ میلیارد تومانی کارخانه روغن نباتی شیراز به بانک ها، بیمه، مالیات و حقوق معوقه کارگران افزود: دستگاه قضا با دعوت از مسولان بانک‌هایی که مطالبات داشتند و دیگر طلبکاران این واحد تولیدی زمینه پرداخت بخشی از بدهکاری‌های کارخانه را برای سرمایه گذار جدید فراهم و بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان بدهکاری کارخانه پرداخت شد.

رییس کل دادگستری فارس ادامه داد: واحد قوطی حلبی ساز این کارخانه هم ۱۰ سال تعطیل شده بود با نامه نگاری از طریق دادگستری استان اصفهان با صنایع فولاد اصفهان حلب مورد نیاز تامین و این بخش نیز راه اندازی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha