جامعه دانشگاهی یزد برای تحقق جهاد تبیین تلاش کنند

یزد- ایرنا- مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: جامعه دانشگاهی برای تحقق جهاد تبیین، مطابق با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، " حجت‌الاسلام سید مهدی صدرالساداتی " یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه پیام نور مهریز اظهارکرد: تحقق جهاد تبیین توسط دانشگاهیان یک حرکت انقلابی مورد نیاز و نقش مهمی در شکست اهداف فرهنگی دشمنان دارد.

وی با قدردانی از دانشگاهیان که در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی همواره پیشگام هستند ادامه داد: باید دانشجویان قدر تحصیل را در کنار فعالیت‌های فرهنگی بدانند.

این مسئول با اشاره به اینکه عمر خدمت کوتاه و درگذر است از دانشجویان و اساتید خواست قدر لحظات خدمت به مردم و جامعه اسلامی را بیش از گذشته بدانند.

همچنین فرماندار مهریز با قدردانی از زحمات رئیس سابق دانشگاه پیام نور شهرستان گفت: حسینی علاوه بر مدیریت عالی، تعامل بسیار خوب با مجموعه های مرتبط با دانشگاه داشت و صاحب علم و ایده و نظر بوده و نظرات تخصصی و فنی خوبی ارائه می دادند.

جامعه دانشگاهی یزد برای تحقق جهاد تبیین تلاش کنند

محمد دهقان بنادکی با بیان اینکه فراهم کردن محیط بسیار مناسب برای دانشجویان و اساتید اهمیت ویژه‌ای دارد افزود: اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور شهرستان صاحب نام و دارای مقاله و پژوهش هستند که باید فضایی در خور آنان فراهم باشد.

این مسئول با بیان اینکه یکی از شاخص های پیشرفت یک شهرستان تعداد دانشگاه، دانشجویان، اساتید و مقالات است گفت: در دو سال گذشته موفق به شناسایی نخبگان شهرستان شدیم که پایان سال از نخبگان تجلیل صورت می‌گرفت و امسال از اساتید برتر شهرستان در قالب مهریزی تبارها تجلیل به عمل آمد.

دهقان ادامه داد: همچنین در نظر داریم یک ماه آینده برنامه‌ای برای آشنایی اساتید دانشگاه با صنعت و بیان و رفع دغدغه‌های آنان برگزار کنیم.

فرماندار مهریز بر فعال بودن انجمن‌های دانشجویی تاکید کرد و گفت: پویا و فعال بودن دانشگاه در با نشاط بودن شهر تاثیر بسزایی دارد.

جامعه دانشگاهی یزد برای تحقق جهاد تبیین تلاش کنند

همچنین حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز به اهمیت و نقش دانشگاه در تحولات مختلف شهرستان و ارتقای علمی و فرهنگی اشاره کرد.

در این مراسم با قدردانی از زحمات دکتر حیدر حسینی به جای وی دکتر سید حسین ایزدی به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور شهرستان مهریز معرفی شد.

مهریز دارای سه مرکز آموزش عالی با چهار هزار دانشجو است و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha