۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85191449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حریق در نیزارهای چمخاله شهرستان لنگرود مهار شد

۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۸
کد خبر: 85191449
حریق در نیزارهای چمخاله شهرستان لنگرود مهار شد

رشت - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از مهار آتش در وسعت سه هکتار از نیزارهای منطقه چاف و چمخاله شهرستان لنگرود خبر داد.

امیر مرادی صبح دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حریق از ساعت ۲۰ یکشنبه در سطح نیزارهای این منطقه آغاز شد و پس از ساعت‌ها تلاش بدون وارد آمدن خسارت جانی و مالی اواخر شب گذشته مهار شد.

وی عنوان کرد: در پی اعلام آتش سوزی در این منطقه، واحد آتش نشانی شهرداری چاف و چمخاله با همکاری واحد آتش نشانی شهرداری لنگرود با کلیه امکانات موجود آتش را مهار کردند. مرادی اضافه کرد: تلاش نیروهای آتش نشانی محلی جلوی ورود حریق به سمت مزارع و سیلوی ۲ هزار مترمکعبی آب و فاضلاب چاف و چمخاله را گرفتند و آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که تلاش همکاران پرتلاش در آتش نشانی چمخاله ولنگرود موجب مهار آتش شد.

فرماندار شهرستان لنگرود در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از بررسی علت این آتش سوزی خبر داد و افزود: طبق گزارش‌ها ظاهرا علت این حریق بی‌توجهی و سهل‌انگاری عده‌ای برای روشن کردن آتش در کنار نیزارها بوده است اما بررسی‌های بیشتر توسط کارشناسان پیرامون این حادثه در دست انجام است.

محمد رضا جلالی اضافه کرد: به علت عدم وجود راه دسترسی مناسب به منطقه آتش سوزی با کمک بخش خصوصی و استفاده از ماشین آلات سنگین منطقه نسبت به هموارسازی منطقه اقدام کردیم و با همت و همافزایی بین نیروهای کمک کننده این حریق فراگیر اطفاء شد.

وی از همه کسانی که در مهار این آتش با نیروهای آتش نشانی همکاری داشتند، قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha