۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85191564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار : خط ۲ قطار شهری کرج به سرعت در حال تکمیل است

۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبر: 85191564
شهردار : خط ۲ قطار شهری کرج به سرعت در حال تکمیل است

کرج - ایرنا- شهردار کرج اعلام کرد: قطعه های مختلف خط ۲ قطار شهری این کلانشهر به سرعت در حال احداث و تکمیل است و امسال ۲ ایستگاه جدید این خط به مردم خدمات رسانی می کنند.

به گزارش ایرنا، "مهرداد کیانی " روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه شهید سلطانی خط ۲ قطار شهری کرج گفت: اکنون ایستگاه سه راه رجایی شهر مراحل تکمیلی را می گذراند و همزمان با هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

شهردار کرج افزود: عملیات ریل گذاری بخش دیگری از خط ۲ قطار شهری کرج از چهار راه طالقانی تا چهار راه هفت تیر آغاز شده و طبق وعده پیمانکار ریل‌گذاری ایستگاه طالقانی تا هفت تیر به صورت ۲ خطه تا ۱۵ شهریورماه امسال به پایان می رسد.

کیانی با بیان اینکه تمام مراحل حفاری و لاینینگ در هسته مرکزی ایستگاه شهید سلطانی کرج به پایان رسیده و مرحله بتن‌ریزی سقف سالن بلیت فروشی ایستگاه به طول ۱۸ متر نیز انجام گرفته است، گفت: این ایستگاه بهمن ماه امسال روی مسافران گشوده می شود.

شهردار : خط ۲ قطار شهری کرج به سرعت در حال تکمیل است

شهردار کلانشهر کرج، پیشرفت کل خط متروی شهر کرج را ۴۹ درصد عنوان کرد و ادامه داد: اکنون قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج از محدوده چهارراه طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر فعال است و روزهای فرد به شهروندان خدمات رایگان ارائه می دهد.

خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه ، عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۵ با چشم انداز پنج ساله آغاز شد اما به علت مشکلات متعدد ساخت این پروژه زمانبر شد و در نهایت قطعه نخست آن در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ به طول ۶.۵ کیلومتر به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha