۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲
کد خبر: 85191741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پالایشگاه نفت شازند ۳۰ میلیارد ریال به بهزیستی کمک کرد 

اراک - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: ۳۰ میلیارد ریال توسط شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره ) شازند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی به حساب مشارکت‌های بهزیستی این شهرستان برای تهیه وسایل بهداشتی و توانبخشی واریز شد.

«محمود حسین‌آبادی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اینکه جلب مشارکت مالی و خدماتی مردم به منظور رفع نیازهای جامعه هدف، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: بهزیستی همواره خود را موظف می‌داند تا با سازماندهی و ایجاد ساختار مناسب، راهکارهای موثر جلب مشارکت‌های مردمی را فراهم سازد.

وی بیان کرد: بی‌شک عمده‌ترین نهاد دولتی به منظور ساماندهی طیف آسیب‌پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است و چندین وظیفه سنگین در حیطه مسئولیت‌های این سازمان جای می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی، ضمن قدردانی از نقش موثر و تاثیرگذار خیرین نیک اندیش، اظهار کرد: خیرین نیکوکار همواره در امر یاری‌رسانی به مددجویان پیشگام هستند و در پیشبرد اهداف مقدس در زمینه ارایه خدمات به جامعه هدف برای جلب و جذب مشارکت مادی و معنوی بهزیستی را بیش از پیش یاری می‌کنند.

حسین‌آبادی عنوان کرد: حضور و مشارکت مردم در امور بهزیستی از بحث‌هایی است که می‌تواند کمک شایانی به این نهاد حمایتی در راستای رسیدن به اهداف خود داشته باشد و یکی از مصادیق موثر این مشارکت نیز، استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد است.

وی گفت: سازمان بهزیستی همواره در رایزنی‌های مداوم با نهادهای حمایتی درصدد برقراری شرایط مناسب برای مددجویان اعم از ساخت مسکن، اشتغالزایی، تامین معیشت و نگهداری از افراد توانخواه است و در مسیر خدمتگزاری به جامعه هدف بهزیستی از هیچ تلاشی فرو گذار نمی‌کند.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha