۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85191910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمت رسانی صادقانه مسئولان حرکت در مسیر انقلاب است

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شرط پایداری انقلاب اسلامی و حرکت در این مسیر، در گرو عمل به وظایف مسئولان نظام و خدمت رسانی صادقانه آنهاست.

به گزارش ایرنا، سردار امان الله گشتاسبی روز دوشنبه در دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بر آمادگی سپاه برای همکاری با تمامی ادارات و ارگان های استان کردستان در پیشبرد برنامه‌های آنها تاکید کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد چرا که ایشان انقلابی را تشکیل داد که امروز جهانی شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان هم در این دیدار گفت: این ستاد ۳۳ هزار طلایه‌دار دارد و رویکرد آن در پیشبرد برنامه های خود تکیه بر کار فرهنگی است و اعتقادی به رویکرد سخت و قهری ندارد.

علی اصغر حسینی یادآور شد: تمام مدیران ادارات و سازمان ها، رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره خود هستند و این به بهتر انجام شدن ماموریت های ستاد امر به معروف کمک بسیار زیادی می کند.

وی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک نهاد مردمی است و توسط خود مردم اداره می شود و مطالبات اقشار مختلف جامعه در این ستاد دسته بندی و به گوش مسئولان رسانده می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از فرمانده جدید سپاه بیت المقدس استان کردستان خواست که این ستاد را در اجرای برنامه های فرهنگی از جمله حجاب و عفاف یاری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha