فرهادیان: نامه‌ای درباره انتخابات ژیمناستیک به دست‌مان نرسیده است

تهران- ایرنا- مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی درباره برگزاری مجامع فدراسیون‌ها با توجه به تغییرات مدیریتی وزارت ورزش و جوانان گفت: مشکلی برای برگزاری مجامع فدراسیون‌های ورزشی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در حاشیه مجمع سالانه فدراسیون نجات غریق در واکنش به شیوه برگزاری مجامع فدراسیون‌های ورزشی با توجه به تغییرات مدیریتی صورت گرفته در راس وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: طبق دستور کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان تمام برنامه‌ها براساس زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

وی افزود: همان‌طور که اعلام کرده بودیم مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها در تاریخ مقرر برگزار می‌شود.همان‌طور که شاهد بودید مجامع سالیانه فدراسیون‌های ورزشی نیز در زمان معین برگزار شد و مشکلی در برگزاری مجامع عمومی سالیانه فدراسیون‌ها نیز وجود ندارد.

فرهادیان درخصوص آخرین وضعیت فدراسیون ژیمناستیک گفت: هنوز نامه‌ای به‌دست ما نرسیده است و اگر نامه‌ای برسد براساس آن‌چه که با کمیته ملی المپیک هماهنگ شده برگزار می‌کنیم.

وی همچنین درباره انتخابات فدراسبون بولینگ و بیلیارد اظهار داشت: تاریخ برگزاری جدید مجمع را به‌زودی اعلام می‌کنیم و امروز نیز جلسه‌ای در وزارت ورزش در این خصوص خواهیم داشت تا تصمیم‌گیری درباره وضعیت این فدراسیون داشته باشیم.

فرهادیان در پاسخ به این پرسش که آیا تغییراتی در بدنه وزارت ورزش و جوانان با حضور کیومرث هاشمی انجام خواهد شد یاخیر؟ گفت: این مسئله در حیطه حوزه اختیارات من نیست و در این زمینه اطلاع خاصی ندارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha