۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
کد خبر: 85192148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل پزشکی قانونی یزد: ایرنا رسانه‌ای مطمئن و موثق است

یزد- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی یزد گفت: ایرنا رسانه‌ای مطمئن و موثق است و اخبار و گزارشات آن دقیق و دارای سندیت و موجب استفاده در بخش‌های مختلف است.

به گزارش ایرنا، دکتر "فریبرز آیتی فیروزآبادی" روز دوشنبه به مناسب روز خبرنگار در بازدید از ایرنا یزد و در جمع خبرنگاران افزود: اخبار ایرنا دارای بار تخصصی و قابل استناد در جامعه است.

وی با تبریک روز خبرنگار از فعالیت خبرنگاران ایرنا در همکاری سالیانه با پزشکی قانونی و انعکاس اخبار قدردانی کرد و ادامه داد: مردم باید در جریان اخبار درست و به موقع در جامعه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه ایرنا در تحقق اهداف در انعکاس اخبار و گزارشات موفق است اظهار کرد: اصالت و درستی اخبار ایرنا یک ارزش و خیلی اهمیت دارد؛ ایرنا را باید به دلیل کار دقیق حرفه‌ای فصل الخطاب رسانه‌ها بدانیم که خدمات قابل شایانی به کشو و مردم در سال‌های گذشته انجام داده و ادامه دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی یزد بیان کرد: رصد و تحلیل اخبار بر اساس نیاز مردم و جامعه جزو ویژگی‌های برجسته خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است.

آیتی تاکید کرد: انعکاس دقیق و به موقع اخبار در رسانه‌های مختلف گروهی و ایرنا موجب امیدآفرینی است که جزو نیازهای جامعه است.

مدیرکل پزشکی قانونی یزد: ایرنا رسانه‌ای مطمئن و موثق است

وی گفت: در دورانی که در دنیا برخی رسانه‌ها علیه کشور و مردم ما فعالیت دارند کار ایرنا و سایر رسانه‌های داخلی بسیار حساس و اهمیت دارد و باید تقویت شوند.

در این دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران مرکز یزد با قدردانی از فعالیت‌های پزشکی قانونی به اهداف و برنامه‌های این خبرگزاری در استان پرداخت.

کاظم شاملو گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی، ماموریت خود را در تولید اخبار و سایر محتواها در استان انجام می‌دهد و آمادگی انعکاس مطالب را دارد.

وی اظهار کرد: ایجاد امید و اعتماد در جامعه با تهیه و تولید اخبار و گزارشات جزو برنامه‌های مهمی است که توسط ایرنا پیگیری می‌شود.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و روز ۱۷ مرداد توسط شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت شهادت محمود صارمی از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha