۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۵۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85192217
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نیازمند مشارکت مردمی هدفمند و مسئله محور هستیم

رشت _ ایرنا _ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: امروز ما بیش از هر چیز نیازمند مشارکت مردمی هدفمند، سازنده و مسئله محور در امور و همه حوزه‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد جلایی عصر روز دوشنبه در جلسه شورای تشکل‌ها در رشت اظهار کرد: وجود و فعالیت تشکل های مردم نهاد در واقع نوعی تمرین واقعی در میدان عمل است که هر چه در این مسیر موفق تر باشیم می توان ادعای کرد که از مشارکت مردمی بیشتری برخورداریم.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت های مردمی خاطر نشان کرد: وظیفه داریم تا مردم را نسبت به مشارکت، تکلیف‌مدار کنیم تا مردم مشارکت را حق و تکلیف بدانند.

جلایی با تاکید بر اینکه زمینه مشارکت برای مردم باید به خوبی مهیا باشد، خاطر نشان کرد: احساس بر این است که بستر مشارکت مردمی آنطور که باید و انتظار است فراهم نیست که باید به این مهم توجه لازم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه در تصمیم گیری‌ها باید از عقل و خرد جمعی استفاده کرد، افزود: در نگاه غرب مردم ابزار هستند در حالیکه در تعالیم دینی ما، مردم خود همراه و همراهی مطمئن برای رسیدن به مقصد هستند.

وی در ادامه امر به معروف را بزرگترین نوع مشارکت مردم دانست و خاطر نشان کرد: حکومت از آن خداوند است و انسان ها زمانی می توانند تحت سرپرستی افراد قرار گیرند که احکام خدا را بیان کنند.

معاون استاندار گیلان بیان کرد: بر اساس مبانی دینی، مردم در جامعه دینی باید به گونه ای پرورش یابند که در عمل با اعتقاد راسخ در مسیر دین حرکت کنند و در رفتار و حرکاتشان نمود یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha