تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ ضروری است
سخنرانی معاون استاندار گلستان در همایش پیشگامان حضور

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به آغاز پیش ثبت نام اولیه داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز( دوشنبه) به مدت یک هفته کاری، گفت: تلاش برای تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات از هم اکنون بسیار ضروری است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر دوشنبه در همایش پیشگامان حضور ویژه تجلیل از خادمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان، افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه مشارکت باشکوه مردم در این انتخابات موضوعی بوده که رهبر معظم انقلاب هم در سخنرانی ۱۴ خرداد سال جاری به آن اشاره داشته‌اند.

مهاجر یادِآور شد: مشارکت باشکوه در انتخابات، توطئه دشمنان را برای کمرنگ کردن انتخابات خنثی و بار دیگر پشتیبانی مردم را از انقلاب به دنیا نشان خواهد داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در خصوص جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: این شورا تاکنون بسترساز وحدت آفرینی در جامعه و خنثی سازی توطئه دشمنان انقلاب و معرفی اقتدار نظام بوده است.

وی از خادمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواست که بیش از گذشته با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سیره شهدا، ماموریت‌های این شورا را اجرا کنند.

تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ ضروری است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان هم با اشاره به این که این نهاد بستر ساز خلق حماسه مردم کشور است، گفت: تاکنون خادمان این شورا توانسته‌اند به خوبی به ماموریت محوله در هوشیاری مردم فهیم و با بصیرت کشورمان در پشتیبانی از نظام و خنثی سازی توطئه دشمنان عمل کنند.

حجت الاسلام محمدزمان قربانی، سه شاخص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مردمی، انقلابی و استکبار ستیزی برشمرد و گفت: از این ظرفیت باید بیش از گذشته در خنثی سازی توطئه دشمنان و نشان دادن اقتدار نظام بهره گرفته شود.

وی از تلاش خادمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهار دهه انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در شمال کشور قرار دارد که این عده در ۱۴ شهرستان سکونت دارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ به دستور امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی تشکیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha