برای کسب بهترین نتیجه و مدال در رقابت های پومسه آسیایی بانوان تلاش می کنیم

کرج - ایرنا - سرمربی البرزی تیم ملی پومسه بانوان گفت: بخش پومسه بانوان برای دومین بار در رقابت های آسیایی حاضر خواهد شد و از آنجاییکه رقابتهای مذکور در تمام رشته ها دارای اهمیت فراوانی است امیدوارم بهترین نتیجه و مدال را کسب کنیم.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی هیات تکواندو استان البرز، «آتوسا فرهمند» درباره آخرین وضعیت اعضای تیم ملی افزود: رقابتهای انتخابی تیم ملی به میزبانی فدراسیون تکواندو در دوم مرداد ماه سال جاری برگزار و اردوی آماده سازی تیم از پنجم مرداد ماه به میزبانی استان البرز در خانه تکواندو با حضور ۲ نفر از ملی پوشان منتخب آغاز شد و تاکنون در حال پیگیری است.

وی اظهار کرد :همواره در بازیهای آسیایی تیم های قَدَر و صاحب نام مانند چین تایپه،کره، فلیپین،تایلند و ویتنام حضور دارند ضمن اینکه ناگفته نماند کشور ایران نیز به عنوان یکی از مدعیان اصلی در این رقابتها محسوب می شود.

سرمربی تیم ملی پومسه بانوان گفت: از آنجاییکه بازی های آسیایی هر چهار سال یک بار برگزار می شود و بیشتر قریب به اتفاق کشور های آسیا در آن حضور دارند کسب مدال برای همه رشته ها برای رنکینگ نهایی کشور شرکت کننده حائز اهمیت است.

قهرمان اسبق جهان ادامه داد: در بخش پومسه فقط رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال در این آوردگاه حضور دارند .

فرهمند گفت: در حال حاضر خانمها «مرجان سلحشوری» و «مرجان تاجی» در اردوی آمادگی بسر می برند و پس از برگزاری مسابقه انتخابی بین ۲ نفر مذکور و افرادی که در قالب تیم ملی دانشجویان به مسابقات جهانی اعزام شده بودند ۲ یا سه نفر در اردو ماندگار خواهند شد تا پس از بررسی توانمندیهای ملی پوشان اسامی نفرات برای اعزام به کمیته فنی فدراسیون ابلاغ شود

فرهمند سال ها سابقه شرکت در رقابتهای جهانی و آسیایی و کسب مدال را در ویترین افتخارات خود دارد و امیدوار است با ترکیب تجربه و قدرت فنی ملی پوشان در عرصه مربیگری ملی نیز خوش بدرخشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha