۵۷۰ نفر به شمار جانبازان زیرپوشش بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد افزوده شد

یاسوج - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: از یک ماه پیش تاکنون ۵۷۰ نفر به شمار جانبازان زیرپوشش بنیاد شهید استان افزوده شده است.

به گزارش ایرنا، رضا پارسیان نژاد شامگاه دوشنبه در نشست با مدیرعامل و جمعی از کارشناسان آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: یکهزار پرونده درخواست استفاده از حمایت های جانبازی برای رزمندگان آسیب دیده در دوران دفاع مقدس در استان تشکیل شده که همه این درخواست ها در کمیسیون پزشکی تایید شده اند و زیرپوشش حمایت های بنیاد شهید انقلاب اسلامی قرار می گیرند.

وی بیان کرد: جانبازان مذکور از همه حمایت های بنیاد شهید و امور ایثارگران نظیر درمان، تسهیلات بانکی بانکی و سایر خدمات بهره مند خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در زمان حاضر بیش از ۱۱ هزار جانباز که ۵۸ نفر آنان بالای ۷۰ درصد هستند از خدمات حمایتی بنیاد شهید امور ایثارگران استان استفاده می کنند.

پارسیان نژاد تاکید کرد: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به ریزش و رویش های امسال ۸۵ هزار نفر جامعه هدف زیرپوشش بنیاد شهید انقلاب اسلامی دارد.

وی با یادآوری شهادت سه نفر از کارکنان نیروی انتظامی استان در تابستان امسال و اینکه پنج نفر از والدین شهیدان کهگیلویه و بویراحمد یک ماه پیش تاکنون دار فانی را وداع گفته اند و مهاجرت خانواده شاهد و ایثارگر به داخل یا خارج استان تاکید کرد: آمار خانواده ایثارگری همواره دستخوش تغییر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اعزام ۳۵ هزار رزمنده استان به جبهه های جنگ در دهه 60گفت که استان به علت نرخ بالای مشارکت در دوران دفاع مقدس دارای یکی از بالاترین جامعه ایثارگری در سطح کشور براساس جمعیت است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه همه زیرساخت های حوزه آب استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شده تاکید کرد که توسعه استان مدیون جامعه ایثارگری است.

آرش مصلح با یادآوری اینکه هم اکنون طرح بزرگی چون آبرسانی به لیکک با ۹ پیمانکار ،در هوای حدود ۵۰ درجه سانتیگراد و در زیر لوله های فلزی با گرمای مضاعف در دست اجراست گفت: ایثارگری کهگیلویه و بویراحمدی ها اینبار برای آبرسانی به مناطق محروم همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: شرکت آب منطقه ای آماده همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران در همه ابعاد در چهارچوب قانون است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha