۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۹
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85192506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طهارت اقتصادی و تقوای سیاسی دولت سیزدهم باید از سوی رسانه‌ها تبیین شود

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: طهارت اقتصادی و تقوای سیاسی دولت سیزدهم باید از سوی رسانه ها به ویژه ایرنا تبیین،تشریح و بازگو شود تا امیدآفرینی در جامعه بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) قزوین که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار انجام شد،افزود: دولت سیزدهم خدمت همه جانبه و بی منت به مردم را با ۲ رویکرد اساسی طهارت اقتصادی و تقوای سیاسی در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: فراموش نمی کنیم که در دوره های گذشته عده ای به دلیل بی تقوایی سیاسی چگونه فضای کشور را برهم می ریختند، تخلفات و مفاسد اقتصادی نیز در این دولت به شدت کاهش یافته و اگر هم چیزهایی دیده می شود میوه دوران قبل است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه دولت سیزدهم در فضای رسانه ای مظلوم واقع شده است،اظهار کرد: این خلاء باید با هم افزایی، جریان سازی و تلاش بیشتر رسانه هایی که گفتمان مشترک دارند پر شود.

کاظمی اظهار کرد: به محدودیت ها و مشکلات کار خبرنگاری واقف هستیم اما انتظار ما این است که رسانه ها خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم را به مردم بازگو کنند و امیدآفرین باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در ادامه با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش های خبرنگاران ایرنا،گفت: ایرنا تنها خبرگزاری است که نام "جمهوری اسلامی" را بر خود دارد و این مساله رسالت خبرنگاران این رسانه را سنگین تر می کند.

این مسوول همچنین با اشاره به لوگوی خبرگزاری جمهوری اسلامی،گفت: این نام و همچنین لوگو بیانگر مفهوم و معنایی مقدس است و خبرنگاران ایرنا باید قدر جایگاه خود را بدانند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی متعلق به نظام و مردم بوده و متعلق به جناح و گروه خاصی نیست،اظهار کرد: با این وجود این رسانه باید در پرداختن به دستاوردها و برنامه های دولت هایی که گفتمان آنها به انقلاب و نظام نزدیک تر است، بیشتر بکوشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha