۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85192552
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران و افسران جنگ نرم برای نظام سینه سپر کرده اند

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم با همه نابرابری های امپریالیسم خبری و بنگاههای فرا فکن و رسانه ای غرب، برای اعتلای نظام اسلامی در مقابل دشمنان سینه سپر کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، " مرتضی ولی پوری " روز سه شنبه در دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید "محمود صارمی" و روز خبرنگار خطاب به خبرنگاران افزود: براین اساس با توجه به جنگ نرم و ترکیبی که دشمنان در پیش گرفته اند خبرنگاران همیشه باید از آمادگی لازم برخوردار باشند .

وی ضمن قدردانی از تمام تلاشگران عرصه اطلاع رسانی بیان کرد: در این جنگ ترکیبی همیشه نباید حالت تدافعی داشت، بلکه باید در حالت تهاجمی نیز قرار بگیریم، همانگونه رزمندگان اسلام علیه استکبار و دشمنان در هرجایی پاسخ کوبنده داشتند در مباحث فرهنگی نیز خبرنگاران باید پاسخ به دشمنان دهند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت: این شهدا، داد مظلومان را به جهان با نثار جان خود مخابره کردند و به درجه رفیع شهادت نایل امدند.

وی افزود: بنابراین هیچگاه نباید غفلت داشت چراکه دشمن از هرحیله و فتنه دست بر نمی دارد و رسانه در دنیای امروز حرف اول را در مقابله با توطئه و مقابله به مثل می زند .

ولی پوری تاکید کرد: براین اساس خبرنگاران باید براساس وظایف خود در چارچوب حق مداری ،حق گویی ،حق طلبی، سلامت، رافت اسلامی و صداقت گام بردارند که عمده رسانه ها از جمله مجموعه ایرنا از این خصایص برخوردار است .

خبرنگاران و افسران جنگ نرم برای نظام سینه سپر کرده اند

اقدامات دولت به خوبی منعکس شود

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز درادامه بیان کرد: خدمات گسترده ای از سوی دولت در سطح کشور صورت گرفته که باید اطلاع رسانه داشت اگرچه براساس رصدی که از انتشار اخبار داشتیم دراستان اطلاع رسانی خوبی دراین زمینه صورت گرفته ولی باید بیشتر شود .

وی اضافه کرد: دشمن از کاه ،کوهی می سازد درحالی که خدمات دولت در زمینه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی گسترده بود و باید اطلاع رسانی بیشتری برای تنویر افکار عمومی صورت گیرد.

ولی پور ادامه داد: نقش آفرینی های بی نظیر خبرنگاران و اصحاب رسانه در نمایان سازی موفقیت‌ها و حماسه سازی‌های ملت ایران در برنامه ها و مناسبت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha