استقرار هفت پزشک متخصص در بیمارستان امام حسین (ع) مهران

ایلام - ایرنا - سرپرست بیمارستان امام حسین (ع) مهران با بیان اینکه هفت پزشک متخصص در این بیمارستان مستقر هستند، گفت: برای ایام اربعین حسینی سه بخش فراظرفیتی به ظرفیت ۳۲ تخت برای ارائه خدمات مطلوب به زوار در نظر گرفته شده است.

احسان عباسی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگار حرفه مقدس و آنچنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در قرآن کریم به قلم و رسالت آن اشاره و مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسولان هستند که می توانند نقاط قوت و ضعف را برای مسوولان بیان کنند، افزود: خبرنگاران در راستای تقویت بهداشت و سلامت و اطلاع رسانی در حوزه درمانی در سطح جامعه نقش مهمی برعهده دارند.

رییس بیمارستان امام حسین(ع) مهران ابراز کرد: ظرفیت این بیمارستان ۹۶ تختخواب است که هم‌اکنون ۴۹ تخت فعال دارد و دارای بخش های مختلف اتاق عمل، بستری، اورژانس، زایمان، درمانگاه تخصصی، بخش مراقبت‌های ویژه و خدمات پاراکلینیکی است.

عباسی افزود: برای ایام اربعین سه بخش فراظرفیتی در بیمارستان به ظرفیت ۳۲ تخت در نظر گرفته شده است و تلاش می شود که مجموعه بیمارستان با تلاش شبانه روزی برای کنگره اربعین حسینی آماده شود و بتوانیم بهترین خدمات را به زوار اربعین حسینی ارایه کنیم.

۷ پزشک متخصص در بیمارستان امام حسین(ع) مهران مستقر هستند

عباسی با تقدیر از نگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای تخصیص بودجه به این بیمارستان، گفت: بیمارستان امام حسین(ع) مهران، نقش مهمی در ارایه خدمات به زوار در ایام اربعین حسینی دارد و در این راستا نیز درخواست تعدادی نیرو و کادر درمانی داده شده که به نیروهای درمان ما اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سیاست گذاری نیز بر اساس سیاست های دولت کار و کرامت در راستای خدمت صادقانه به مردم گام‌های بزرگی برداشته شده است، افزود: دستگاه سی. تی. اسکن بیمارستان بزودی ارتقا داده خواهد شد، البته کمبودهایی در حوزه پاراکلینیکی وجود دارد که تمام همت و تلاش مسوولان دانشگاه علوم پزشکی بر این است این کمبودها در راستای ارایه خدمات بیشتر به مردم جبران شود.

رییس بیمارستان امام حسین(ع) مهران یادآور شد: همچنین برای ایام اربعین حسینی در هر شیفت ۲ پزشک عمومی در بیمارستان مستقر خواهند شد ؛ پد بالگرد در بیمارستان احداث شده و بالگرد فوریت های پزشکی در این بیمارستان در ایام اربعین حسینی مستقر می شود تا بتوانیم در زمینه نیازهای درمانی و پزشکی در ایام اربعین حسینی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

عباسی با اشاره به اینکه کار دپو سِرُم به میزان ۲۰ هزار سرم در حال انجام است، گفت: ایام اربعین حسینی بیشترین مراجعات به بیمارستان مربوط به مصدومان تصادفی، بیماران گرمازده و بیماران عفونی است که تمهیدات لازم اندیشیده شده و یک بخش ایزوله یا تجهیزات کامل در بیمارستان ایجاد گردیده که نگرانی در این حوزه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر دارای ۲۶۴ نفر کادر درمانی، اداری، خدمات و پرستاری است، افزود: ۱۱۶ نیرو برای کادر درمانی و پرستاری به صورت شیفتی در ایام اربعین حسینی برای بخش های مختلف از جمله خدمات تخصصی، اورولوژی و درمانی درخواست داده شده و هم اکنون نیز ۷ پزشک تخصصی در این بیمارستان خدمات درمانی به بیماران ارائه می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha