دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات ملی رتبه برتر را کسب کردند

یاسوج-ایرنا- رییس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هجدهمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان استثنایی کشور سه نفر از دانش آموزان توانا( با نیازهای ویژه) هم استانی رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، "حسین دولت دوست" روز سه شنبه اظهار کرد: خانم ها "پانته آ امیدی" رتبه دوم در رشته نهج البلاغه، "صدیقه دیانت" رتبه سوم در رشته تفسیر قران و "راضیه آزاد روشن" رتبه سوم در رشته انشاء نماز را کسب کردند.

هجدهمین دوره مسابقات "قرآن، عترت و نماز" دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور (استثنایی) در بخش دانش آموزان دختر ۱۴ مرداد به میزبانی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۳۰۰ دانش آموز دختر با نیازهای ویژه در گروه‌های آسیب دیده شنوایی، بینایی، ذهنی و جسمی- حرکتی در ۱۱ رشته شامل قرائت، قرآن، حفظ، حفظ مکتوب، مداحی، گفتمان مهدوی، مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، دعاخوانی و مدیحه سرایی با یکدیگر رقابت کردند.

دولت دوست با اشاره به مسابقات دانش آموزان پسر ( با نیازهای ویژه) گفت: رقابت ۲۷۵ دانش آموز پسر از استانهای کشور از ۱۹ مرداد به مدت سه روز برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha