فرمانده انتظامی لرستان: شکوفایی کشور از قلم خبرنگاران نشات می گیرد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران از جایگاه و رتبه بالایی در سطح جامعه برخوردار هستند و رشد و شکوفایی کشور در عرصه های ملی از قلم توانای آنها نشات می گیرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار" یحیی الهی" روز سه شنبه افزود: امروز برای یادآوری ایثار خبرنگاران و توجه‌ جامعه به تلاش‌های حیاتی و بدون توقف این قشر نامگذاری شده که این مناسبت، پیوند زیبای آگاهی و مردم است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی هستند ادامه داد: خبرنگاران چون دیده‌بان صادق برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می نمایند و امید است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نورزند و تحت تاثیر جوسازی‌، شایعه پراکنی‌، هیاهوآفرینی‌، شانتاژهای خبری و فشارهای خارجی قرار نگیرند.

وی عنوان کرد: اگر چه این موهبت را نمی توان در دایره کوچک یک روز خلاصه نمود اما با تقدیس حضور بی دریغ اصحاب خبر در اتفاقات هر لحظه جامعه، روز خبرنگار را پاس می داریم و مجاهدت بی چشم داشت آنها را ستایش می کنیم.

سردار الهی گفت: امروز مجموعه نیروی انتظامی بر خود افتخار می داند با تعامل، همکاری صمیمانه و سازنده با اصحاب رسانه گام های بلندی در توسعه نظم و امنیت برداشته است و اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز اصحاب رسانه به خصوص شهید والامقام "محمود صارمی" خبرنگار متعهد، و نکوداشت پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، از تلاش بی دریغ خبرنگاران دلسوز که با وجدان بیدار و آمیخته با عشق به بیان حق و حقیقت می پردازند، قدردانی می کنم.

سال ۱۳۷۷ شهید محمود صارمی از خبرنگاران خدوم و صدیق خبرگزاری جمهوری اسلامی به ‌عنوان نماینده ایرنا در شهر مزار شریف کشور افغانستان مشغول فعالیت بود که با حمله گروهک تروریستی طالبان شربت شهادت را نوشید و شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه را از سال ۱۳۷۸ (یک سال بعد از شهادت محمود صارمی) به یاد این شهید بزرگوار روز خبرنگار نامید.

۲۷۴ رسانه چاپی و الکترونیکی لرستان مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha