سهرابی ملی‌پوش کشتی فرنگی در جهانی بلگراد شد

تهران- ایرنا- رقابت انتخابی درون اردویی وزن ۷۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در پیکارهای جهانی ۲۰۲۳ بلگراد برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛ رقابت انتخابی درون اردویی وزن ۷۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه) ۱۷ مردادماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد. این رقابت بین دانیال سهرابی و سجاد ایمن طلب در حال برگزاری شد که سهرابی در مبارزه نخست با نتیجه ۵ بر یک حریف خود را مغلوب کرد.

در کشتی دوم ایمن طلب با نتیجه یک بر یک سهرابی را شکست داد تا کار به کشتی سوم بکشد.

در مبارزه سوم و پایانی دانیال سهرابی با نتیجه ۳ بر یک از سد ایمن‌طلب گذشت و بعنوان فرد برتر رقابت‌های انتخابی شناخته شد.

به این ترتیب و براساس چرخه انتخابی تیم ملی پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم، دانیال سهرابی در ۷۲ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلوگرم، علیرضا مهمدی در ۸۲ کیلوگرم، ناصر علیزاده در ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلو ترکیب تیم ملی فرنگی را در مسابقات جهانی تشکیل می دهند.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان به عنوان نخستین مرحله کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس روزهای ۲۴ شهریور تا اول مهر در بلگراد پایتخت صربستان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha