۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85192855
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه ها در جنگ ترکیبی دشمن پای کار باشند

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: القای ناکارآمدی نظام اسلامی یکی از حربه های دشمنان در جنگ ترکیبی است که باید رسانه ها دراین جنگ بیش از پیش پای کار باشند .

به گزارش خبرنگار ایرنا، " علی حجرگشت" روز سه شنبه در دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار افزود: دشمنان با خبرهای منفی درصدد القای ناکارآمدی نظام اسلامی هستند بنابراین رسانه های اصیل به ویژه ایرنا باید صدای گویای عملکرد دولت باشند .

رسانه ها در جنگ ترکیبی دشمن پای کار باشند

وی بیان کرد: امروز هرچه بیشتر با اطلاع رسانی دقیق و شفاف عملکرد دولت فضای امید آفرینی را در جامعه تقویت کرد چرا که در فضای مجازی با دروغ پردازی دشمنان به دنبال اهداف شوم خود هستند .

حجرگشت گفت: حداقل کار اطلاع رسانی که دراین فضای دروغ پردازی دشمنان می توان انجام داد اطلاع رسانی دقیق از عملکرد ها است که باید صورت گیرد .

وی یادآور شد: امروز در کشور به ویژه در استان البرز شاهد اقدامات موثری در مسیر توسعه در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هستیم که باید مردم را از آنها آگاه ساخت .

بازگشایی پرشور مدارس در سال جدید

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه به اقدامات ویژه دست اندارکاران آموزشی این استان برای بازگشایی مدارس درسال جدید اشاره کرد و گفت: تمام تمرکز و برنامه ها برای بازگشایی مدارس ایجاد فضای پرشور و نشاط است .

حجرگشت افزود: به رغم کمبودها در بخش آموزش تمام تلاش برای زودودن اخبار منفی در این بخش است تا با ایجاد فضایی شاد بتوانیم بسترها را برای تعلیم و تربیت آینده سازان کشور فراهم کنیم .

وی یاد آورشد: امروز دشمنان در این عرصه نیز با سروصداهای دروغین در تلاش برای جنگ روانی هستند که هوشمندانه وارد عمل شده ایم .

مدیرکل اموزش و پرورش استان البرز ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته از سوی دست اندرکاران رسانه ای این استان گفت: انتظار می رود در سال تحصیلی جدید نیز رسانه ها کما فی سابق همراه با آموزش و پرورش برای ایجاد فضایی پرنشاط و امید آفرین همراه شوند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha