۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85192857
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گنبدکاووس ۵۷۰ امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده دارد

۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبر: 85192857
گنبدکاووس ۵۷۰ امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده دارد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس از سازماندهی ۵۷۰ امدادگر و نجاتگر در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد سازمان یافته در زمان حوادث و مواقع بحرانی خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، اصغر نودهی روز سه‌شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهارکرد: در شرایط عادی ۱۵۷ نفر از این نیروها به صورت چرخشی در طول ماه در ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و حوادث درون شهری خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

وی از فعال‌سازی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در مجموعه هلال احمر گنبدکاووس خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت شهرستان برای خدمات رسانی در مواقع بحرانی، مجوز فعالیت این مرکز سال گذشته اخذ شد.

رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس افزود: همچنین چهار تا پنج هزار نفر به عنوان اعضای جوان (زیر ۳۵ سال) به عضویت هلال احمر در این شهرستان درآمدند.

نودهی بیان کرد: ۹۰۰ نفر نیرو داوطلب بالای ۳۵ سال از اقشار مختلف پزشکان، پرستاران، مهندسان، خیران و حقوقدانان هم در بخش‌های مهارتی، حمایتی و هدایتگری در کنار جمعیت هلال احمر در گنبدکاووس حضور دارند.

گنبدکاووس ۵۷۰ امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده دارد

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی سریع از حوادث برای جلوگیری از شایعات، گفت: خبرنگاران ایرنا حضوری همیشگی در کنار نیروهای هلال احمر دارند و اطلاع رسانی سریع آنان از حوادث مانع بروز خیلی از شایعات و خبرهای غیرواقعی می‌شود.

رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس افزود: ایرنا در میان تمام خبرگزاری‌های فعال از سرعت بالاتری در اطلاع رسانی از خدمات و یا حوادث رخ داده برخوردار است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان بزرگ گلستان در شرق این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha