۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85192869
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست اداره کار لرستان: کار خبرنگاران مقدس و تحول محور است

خرم آباد - ایرنا - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: کار خبرنگاران مقدس و تحول محور است چراکه منجر به اصلاح امور و امیدآفرینی در جامعه می شود.

به گزارش ایرنا سید فرهاد ناصری نیا روز سه شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان افزود: هرچند محدودیت هایی متوجه رسانه ها است اما فضای رسانه ای در کشور تا حدودی باز شده است و دولت سیزدهم نیز تاکید بسیاری بر استمرار ارتباط با خبرنگاران دارد.

وی با تاکید بر انتشار اخبار امیدآفرین و دلگرم کننده تصریح کرد: خبرنگاران ماموریت مقدسی دارند بنابراین باید تلاش کنند تا واقعیات را با پرهیز از ناامید کردن مردم بیان نمایند چراکه باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور مبنی بر جهاد تبیین و انعکاس عملکرد امیدبخش به مردم، فعالیت رسانه ای درست، مسیر پیش رو را برای جامعه هموارتر می کند.

وی با تقدیر از خبرنگاران ایرنا ادامه داد: خبرنگاران، جان کلام و درد مردم را به مدیران، و خدمات نظام را به جامعه انتقال می دهند و بسیاری از مشکلات کشور از طریق رسانه ها مطرح و حل شده است.

ناصری نیا با تاکید بر نقد همراه با ارائه راهکار و پیشنهاد اظهار داشت: اختلاف سلیقه در خصوص اخبار وجود دارد اما خبرنگاران واقعی در قبال سخن حق و به نفع جامعه پافشاری می کنند چراکه اصحاب رسانه بدون در نظر گرفتن علایق و سلایق افراد، مطالب واقعی را به مردم منتقل و شفاف سازی می کنند.

سال ۱۳۷۷ شهید محمود صارمی از خبرنگاران خدوم و صدیق خبرگزاری جمهوری اسلامی به ‌عنوان نماینده ایرنا در شهر مزار شریف کشور افغانستان مشغول فعالیت بود که با حمله گروهی از نیروهای طالبان شربت شهادت را نوشید و شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه را از سال ۱۳۷۸ (یک سال بعد از شهادت محمود صارمی) به یاد این شهید بزرگوار روز خبرنگار نامید.

۲۷۴ رسانه چاپی و الکترونیکی لرستان مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha