۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85192886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر: برخورد با مقصران حادثه مرکز نیلوفران آبی در دستور کار است

گناوه – ایرنا – رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: اگر مسئولی از مرکز نگهداری معلولان در نیلوفران آبی و یا از بهزیستی بوشهر در انجام وظایف قصوری و تقصیری داشته باشند، با آنها برخورد قانونی می‌شود.

مهدی مهرانگیز روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مرکز و آسایشگاه خیرساز "مهر مادر" گناوه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از نظر قضایی، پرونده این اتفاق در شعبه هفت بازپرسی دادگستری استان تشکیل و در این ارتباط یک نفر به عنوان عامل اصلی دستگیر و ۲ نفر دیگر که در فیلم دیده شده، احضار شده‌اند.

وی با محکوم کردن عاملان این اقدام ناخوشایند، افزود: متاسفانه اتفاقی که در مرکز نیلوفرآن آبی در بوشهر افتاد، ناخوشایند بود و فیلمی که از این حادثه در فضای مجازی انتشار یافته است به مرداد ۱۴۰۱ تعلق دارد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: نتیجه کامل پرونده این اتفاق در مدت یک ماه به اطلاع مردم استان بوشهر رسانده می‌شود.

وی ادامه داد: در جریان این حادثه تاکنون، رئیس بازرسی و معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهر برکنار شده‌اند.

مهرانگیز گفت: وظیفه دادگستری به معنای عام و دادستان‌ها به معنای اخص به عنوان مدعی‌العموم در جاهایی که مربوط به حقوق عامه است، ورود می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر: برخورد با مقصران حادثه مرکز نیلوفران آبی در دستور کار است

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با ابراز رضایت از مسئولان و کادر مرکز نگهداری معلولان و سالمندان مهر مادر در سرای مهر گناوه افزود: در بازدیدی که از این مرکز صورت گرفته از لحاظ رسیدگی، رفتاری و پاکیزگی جای تشکر دارد.

وی افزود: برخلاف اینکه حادثه ای ممکن است طی چندین سال یک بار اتاق بیافتد، خاطر همه را مکدر و جای دفاع نداشته باشد اما همکاران سازمان بهزیستی در این استان به شکل شبانه‌روزی برای نگهداری معلولان جهاد و تلاش می کنند.

مهرانگیز گفت: در بازدیدی که از مرکز سرای مهر گناوه که حدود ۸۰ نفری در آن نگهداری می شوند، انجام شد همه افراد این مرکز اظهار رضایت دارند که جای تشکر دارد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از مردم و خیران این استان خواست تا به این مراکز که نیازمند حمایت و نیازهای عاطفی دارند سر بزنند تا دلشان شاد و روحیه شان عوض شود.

آسایشگاه و مرکز خیرساز "مهر مادر " بندرگناوه ویژه نگهداری معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن استان بوشهر تحت پوشش سازمان بهزیستی در سال ۱۴۰۰ در روستای سربست افتتاح شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha