۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85192917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 مشارکت حداکثری در انتخابات به تحقق منافع ملی کمک می‌کند

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: انتخابات موجب می‌شود وحدت بیش از گذشته در جامعه ارتقا یابد و به مستحکم‌تر شدن منافع ملی و امنیت کشور منجر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز سه شنبه در جلسه درس اخلاق در جمع خبرنگاران همدان، اظهار داشت: اختلافات سیاسی در کشور وجود دارد و مردم در کشور اعتراضات و انتقادات به حقی از وضعیت اقتصادی دارند اما منافع همه مردم به هم گره خورده است و وقتی پای منافع ملی کشور در میان باشد مردم با هم اتحاد دارند.

وی انتخابات را مظهر اقتدار و قدرت حضور مردم دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت شکل گرفته که تداوم آن نیز در حال و آینده بر این محور استوار است.

وی از رسانه ها خواست به عنوان یک مطالبه جدی در این برهه زمانی ، زمینه حضور افراد و نخبگانی که آگاه به مسایل سیاسی و توانمندی در تدوین قانون برای حل مشکلات جامعه را دارند در صحنه انتخابات مجلس فراهم کنند.

رسانه در تحقق جریان های اجتماعی نقش بی بدیل دارد

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه رسانه، تبلیغات و اطلاع رسانی می‌تواند جریان حق و باطل و جریان اجتماعی را تغییر دهد گفت: رسانه کاری کرد که فرزند امام علی (ع) در آن زمان بی نماز تلقی می‌شد و ۷۰ هزار منبر موظف بودند علیه حضرت علی (ع) تبلیغ کنند و نتیجه آن این شد که وی بی نماز معرفی شد.

آیت الله شعبانی موثقی اظهار داشت: در جبهه حق اگر حضرت زینب (س) وارد کوفه و شام نمی شد طبق ظواهر حتما یزید در برنامه ها و فریبکاری هایش موفق می شد و در مجلس این زیاد، رسانه قوی جریان حق موجب پیروزی حق بر باطل شد.

رسانه ها مطالبه گر خواسته های مردم از مسئولان باشند

وی، مطالبه گری خواسته های مردمی از متولیان امر و مقابله با جنگ رسانه ای دشمن را از رسالت های کار خبری دانست و افزود: همواره مطالبه گری خبرنگاران از مسئولان با جدیت وجود داشته باشد و رسانه می تواند این رسالت را به خوبی انجام دهد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) صاحب قلم را تهدید کرده است گفت: در حدیث نبوی آمده است که صاحب قلم در قیامت در تابوتی از آتش آورده می‌شود و نگاه می‌کنند که قلمش چگونه به حرکت در آمده، آیا جامعه را به سمت تعالی حرکت داده تا تنزل داده است.

آیت الله شعبانی موثقی تاکید کرد: بی ادبی و فحاشی کردن آمر به معروف از رعایت نکردن حجاب افراد مخرب تر و آسیب زا تر است.

دعوت امام جمعه همدان از همه سلایق سیاسی برای نام نویسی در انتخابات

وی با دعوت از همه سلایق سیاسی برای نام نویسی در انتخابات ۱۴۰۲ گفت: افرادی که در زمینه قانون نویسی و نقش قانون در جامعه آگاهی دارند به‌خصوص جوانترها وارد عرصه انتخابات شوند و رسانه ها نیز افراد دارای صلاحیت را برای ثبت نام در انتخابات تشویق کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان مجموعه خبرنگاران را از مظلوم ترین اقشار جامعه دانست و افزود: گاهی که از حقوق و مزایای این قشر صحبت می‌شود غیر قابل باور است، خیلی از آنها بعد ۱۵، ۱۶ سال فقط ۲ سال بیمه دارند.

آیت الله شعبانی موثقی تاکید کرد: تشکر صرف از خبرنگار کافی نیست یکی از اساسی ترین مشکلات خبرنگاران مسئله بیمه است که باید توسط وزارت ارشاد به جدیت حل و پیگیری شود و حداقل اقدامی است که باید در حق آنها انجام داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha