امید آفرینی از رسالت‌های مهم رسانه است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: امیدآفرینی در جامعه از رسالت‌های مهمی است که اهالی رسانه و خبرنگاران به عنوان پیش‌قراولان عرصه اطلاع‌رسانی بر عهده دارند.

علیرضا نوروزی روز سه‌شنبه همزمان با روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا مرکز ارومیه ضمن تقدیر از مجموعه این خبرگزاری در انعکاس خدمات دولت به مردم افزود: لازم است اصحاب رسانه در مسیر ایجاد اتحاد، انسجام و وفاق ملی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در مقابله با جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان دارند، اضافه کرد: رسانه در تبیین دستاوردهای انقلاب نیز نقش خطیری برعهده دارد و در این مسیر تحقق مطالبات رهبری در اولویت است.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به نقش آفرینی رسانه‌های ارتباط جمعی در بستر خبر گیری و خبر رسانی گفت: جامعه از خبرنگاران انتظار دارد در بستر فعالیت‌های ارزشمندی که برعهده دارند، وظیفهٔ مهم‌ «جهاد تبیین» را در اولویت قرار دهند تا مسیر برای اطلاع رسانی به جویندگان حقیقت بیش از پیش هموار شود.

وی ضمن تبریک این روز به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان آذربایجان غربی اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران مهمترین ابزار خنثی کردن توطئه‌های دشمن در حوزه جنگ رسانه‌ای نیز بشمار می‌روند و باید نقش خود را در روشنگری، تبیین و آگاه‌سازی جامعه به نحو احسن انجام دهند.

نوروزی با اشاره به اینکه دشمنان در جبهه رسانه‌ای تکاپوی بسیاری برای ضربه زدن به نظام اسلامی دارند، تاکید کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران با بصیرت و تیزبینی لازم است این فعالیت‌های منفی معاندان را خنثی و واقعیت‌ها را به جامعه منعکس کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha