۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85192943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پست خراسان جنوبی در ارائه خدمات اینترنتی پیشگام است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: پست نقش اصلی را در تجارت الکترونیک دارد و این استان در ارائه خدمات پستی به شکل اینترنتی پیشگام است.

حسین ظهوری روز سه‌شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خراسان جنوبی که همزمان با روز خبرنگار انجام شد گفت: در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات از چند سال گذشته ورود خوبی داشته‌ایم و در حال حاضر تمامی خدمات‌ این مجموعه مبتنی بر فناوری است.

وی افزود: خدمت قبول از مقر مشتری (پست سام)، درخواست غیرحضوری و اینترنتی پلاک‌های تلفیقی کدپستی و شهرداری، سامانه درخواست غیرحضوری مدارک تحصیلی دانشجویان، پیک هوشمند شهری، فروش اینترنتی کالاهای تنظیم بازار و توزیع مجدد در زمان دلخواه مرسولات باجه معطله از خدمات پستی در استان است که اینترنتی ارائه می‌شود.

مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: عرضه محصولات راهبردی و بومی استان از قبیل زرشک، زعفران و عناب نیز از طریق شبکه الکترونیکی پست قابل انجام است.

وی گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه حدود ۷۵۰ هزار خدمت پستی در استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته‌ و در این مدت پست خراسان جنوبی با ۱۹۱ درصد رشد درآمدی، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

پست خراسان جنوبی در ارائه خدمات اینترنتی پیشگام است

ظهوری به توزیع گذرنامه‌های اربعین توسط شرکت پست اشاره کرد و افزود: سال گذشته در ایام اربعین ۴۴ هزار گذرنامه در خراسان جنوبی توزیع کردیم که افتخار بزرگی برای کارکنان پست است.

وی اظهار داشت: توزیع گذرنامه‌های اربعین از هفته گذشته در سطح کشور آغاز شده‌ و همه تلاش ما این بوده است که گذرنامه‌ها طی ۴۸ ساعت به دست مردم برسد.

مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: امسال تدبیر ویژه‌ای از سوی فراجا و اداره گذرنامه بابت صدور گذرنامه‌های زیارتی اعمال شده که در شرکت ملی پست تصمیم گرفته شد ۷۵ درصد تعرفه‌های حمل و توزیع گذرنامه‌های زیارتی به هموطنان تخفیف داده شود.

وی از مردم خواست چنانچه نیاز به تمدید یا تقاضای صدور گذرنامه دارند، هرچه سریع‌تر اقدام شود و این کار را به روزهای منتهی به اربعین حسینی موکول نکنند.

ظهوری افزود: در ایام نزدیک به اربعین به دلیل حجم کاری شاید زمان توزیع گذرنامه‌ها بیشتر شود که به همین سبب درخواست می‌کنیم هموطنان در اسرع وقت برای صدور گذرنامه‌هایشان اقدام کنند.

وی همچنین با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران رسالت بزرگی را در زمینه آگاهی بخشی برعهده دارند و در این برهه زمانی که هجمه‌های زیادی از سوی رسانه‌های معاند علیه نظام و انقلاب داریم، مقابله با این هجمه‌ها کار سخت و دشواری است که رسانه‌ها در خط مقدم مقابله با هجمه‌ها قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha