۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85192966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حرفه خبرنگاری بی شباهت به کار شهدا نیست

۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85192966
حرفه خبرنگاری بی شباهت به کار شهدا نیست

قزوین - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: حرفه خبرنگاری بی شباهت به کاری که شهدا کردند،نیست چرا که شهیدان در مسیر بیداری و آگاهی بخشی جامعه حرکت کردند که اصحاب رسانه نیز در این راه قدم برمی دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن خویینی روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار انجام شد،افزود: خبرنگاران اگر رسالت خود را بدرستی انجام دهند، این کار علاوه بر آثار و خیر و برکتی که برای جامعه به همراه خواهد داشت، در نزد خداوند متعال نیز پاداشی بزرگ بدنبال دارد.

وی اظهار کرد: خبرنگاران امروز در جایگاه خطیری قرار دارند و باید به نقش و اهمیت این موضوع واقف باشند تا در ایفای وظایف خود موفق ظاهر شوند.

این مسوول در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سختی های کار در جمعیت هلال احمر و عشق و علاقه بدون چشم داشت داوطلبان امدادگر برای کمک به همنوعان،گفت: به تصویر کشیدن فعالیت های امدادگران و نمایش این ایثار از سوی رسانه ها به مردم گوشه ای از سختی ها و عشقی که در این کار است را به اطلاع جامعه می رساند که جای تقدیر دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین افزود: این جمعیت در حال حاضر ۲ پویش "نذر آب" و "مرهم زائر" را در دست اجرا دارد که پویش نخست با هدف خرید و ذخیره سازی آب های زیرزمینی دشت قزوین از کشاورزان و پویش دوم نیز با هدف جمع آوری داورهای اضافه در منازل برای در اختیار گذاشتن به زائران اربعین از طریق موکب ها است.

وی اظهار کرد: شهروندان قزوینی از طریق شماره حساب های اعلام شده در تارنمای هلال احمر استان و رسانه های رسمی در پویش نذر آب شرکت کنند، همچنین مردم خیراندیش قزوین می توانند با تقدیم داروهای خود به پایگاه های ثابت و سیار هلال احمر در پویش مرهم زائر شرکت کنند.

وی در ادامه از برپایی موکب جمعیت هلال احمر قزوین در مسیر کربلا به نجف عمود ۹۰۰ از چهارم شهریور ماه به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ تن از کادر پزشکی، پرستاری و امدادی هلال احمر استان در این موکب به ارایه خدمات درمانی و امدادی مشغول خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha