استاندار همدان: خبرنگاران با امیدآفرینی جامعه را به سمت قله‌های پیشرفت سوق دهند

همدان- ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر اینکه قلم خبرنگار مقدس است گفت: خبرنگاران با امیدآفرینی جامعه را به سمت قله های پیشرفت سوق دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در دیدار با خبرنگاران ایرنا مرکز همدان به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: اتفاق ها و دستاوردهای بزرگی از شروع فعالیت دولت سیزدهم در سطح ملی و استان همدان انجام شده که رسانه ها می توانند با رویکرد امید بخشی به بیان این دستاوردها و عملکردها بپردازند.

قاسمی فرزاد یادآور شد: ما از نقدهای منصفانه و با هدف رفع چالش ها و مشکلات مردم استقبال می کنیم اما باید مراقب باشیم و انتقادهایمان از مسیر اصلی خود خارج نشده و سبب بهره برداری دشمنان نشود.

استاندار همدان: خبرنگاران با امیدآفرینی جامعه را به سمت قله‌های پیشرفت سوق دهند

استاندار همدان تصریح کرد: راهبرد، برنامه و خط و مشی دولت مردمی سیزدهم همواره بر رفع چالش ها و مشکلات اساسی مردم در ابعاد مختلف استوار است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: دولت با وجود همه محدودیت ها و چالش های فرا روی خود هیچگاه در خدمت رسانی بی منت به مردم کوتاهی نکرده است.

استاندار همدان یادآور شد: دشمنان به ویژه رژیم غاصب صهیونیسم، با سیاه نمایی همواره به دنبال این بود که دستاوردها و خدمات این نظام و دولت را کم اهمیت جلوه دهد.

وی بیان کرد: نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل حتی در جریان اغتشاشات پارسال به دنبال این بود که از جمهوری اسلامی یک تابلوی سیاه و تاریک به دنیا مخابره کند و نمی خواست که یک روزنه روشن و امید بخشی از این نظام و جامعه ایرانی پیدا باشد.

استاندار همدان افزود: به طور حتم دشمن نمی خواهد حتی یک خبر امید بخشش از این کشور منعکس شود و هدفی فراتر از اسلام ، دین و قرآن یعنی نابودی ایران و ایرانی و موجودیت این کشور سرافراز را در سر دارد.

قاسمی فرزاد عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان رسانه مورد وثوق دولت در سطح ملی و استان همدان را نیز ظرف یک سال گذشته مثبت و رو به پیشرفت دانست و گفت: این خبرگزاری چون رسانه رسمی و از ارکان دولت جمهوری اسلامی است انتظار بیشتری از آن می رود.

وی گفت: همواره می بینم همکاران و خبرنگاران این رسانه در جلسات و نشست های و بازدیدهای متعدد از سوی مسئولان و دستگاه های مختلف اجرایی حضور فعال دارند و از این بابت از تلاش و مجاهدانه آنها نیز قدردانی می کنم.

استاندار همدان همچنین با توجه به برخی مشکلات موجود در ایرنا مرکز همدان به ویژه وضعیت ساختمان آن نیز دستورات ویژه برای پیگیری و ساماندهی فضای فیزیکی این مجموعه را داد.

قاسمی فرزاد همچنین از مجموعه روابط عمومی استانداری همدان خواست که تعامل و پشتیبانی از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را به طور جد در دستور کار خود به عنوان رسانه همراه دولت قرار دهد.

استاندار همدان با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همزمان با روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با خبرنگاران این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.

استاندار همدان: خبرنگاران با امیدآفرینی جامعه را به سمت قله‌های پیشرفت سوق دهند

غلامی پاک مدیرکل حوزه استاندار و محمدرضا خوشگفتار مدیرکل روابط عمومی استانداری همچنین در این بازدید استاندار همدان را همراهی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha