امام جمعه: خبرنگاران کمک کنند کنگاور به جایگاه واقعی خود برسد

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه کنگاور تاکید کرد: این شهرستان که در طول سالیان گذشته به دلایل مختلف نتوانسته به جایگاه واقعی خود دست یابد، می‌طلبد با همراهی و مطالبه‌گری ارزشمند اصحاب رسانه و خبرنگاران، زمینه گره‌گشایی و بن بست شکنی این شهرستان فراهم شود.

آیت الله سید «رضا حسینی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: خبرنگار مثل نور چراغی است که جای تاریکی که انسان نمی بیند را نمایان می کند.

امام جمعه کنگاور در ادامه به مسئولیت خبرنگاران در دوران های مختلف اشاره کرد و افزود: عملکرد خبرنگاران در دوران پرتلاطم پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن بر هیچ کسی پوشیده نیست و در شرایط کنونی کشور؛ نقش و عملکرد این قشر به منظور آگاهی بخشی به جامعه و کمک به بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها و ریل گذاری بر مهار تورم و رشد تولید، بیش از هر زمان دیگر مشهود است.

وی نقش رسانه ها را در تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب بی بدیل خواند و خاطرنشان ساخت: در روزگاری که جنگ رسانه ها و نبرد روایت ها در دنیا حاکم است، نقش خبرنگاران در تبیین دستاوردهای نظام و بیان حقایقی که رسانه های بیگانه سعی در کتمان آن دارند، بی بدیل است.
آیت الله حسینی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات، دغدغه ها، کمبودها و ضعف ها با بیان منصفانه خبرنگاران در رسانه ها مرتفع گردیده و این قشر زحمت کش و بی توقع نقش پر رنگی در بهبود اوضاع و شرایط جامعه داشته اند.

امام جمعه کنگاور یادآور شد: بر این باورم، خبرنگاران و رسانه ها بازوی توانمندی در دست یابی به اهداف والای توسعه شهرستان هستند و امیدواریم با وفاق و اتحاد موجود بین مردم، مسئولین و رسانه ها بتوانیم در مسیر رشد و تعالی شهرستان حرکت کنیم.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه از پنج دهستان و ۸۵ روستا برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha