۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85193112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش افت فشار آب در دهلران با تجهیز یک حلقه چاه

۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبر: 85193112
کاهش افت فشار آب در دهلران با تجهیز یک حلقه چاه

ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه یک حلقه چاه برای کاهش افت فشار آب در مرکز شهرستان تجهیز شده است ، گفت: برای حفر این حلقه چاه ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

لطیف صادقی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات تجهیز و بهره برداری یک حلقه چاه آب آشامیدنی در محدوده بوستان جنگلی (ایستگاه پمپاژ ) شهرستان دهلران با موفقیت انجام شد.

وی افزود: به منظور تامین و توزیع پایدار آب شرب مورد نیاز ساکنان شهر دهلران، یک حلقه چاه تجهیز و در مدار آبرسانی قرار گرفت.

فرماندار ویژه دهلران با تقدیر از مدیرعامل آبفای استان و مدیر آب و فاضلاب شهرستان افزود: با وارد شدن این حلقه چاه به مدار شاهد کاهش و افت فشار آب شرب در شهر دهلران نیستیم.

صادقی با اشاره به پیگیری های مدیرعامل آبفای استان و حضور در شهرستان گفت: بزودی شاهد رفع مشکل افت فشار ، کم آبی و تکمیل پروژه های آب شرب در روستاهای این شهرستان خواهیم بود.

وی از مردم خواست در مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب شرب همکاری کنند.

مدیر آب و فاضلاب دهلران هم با تقدیر از پیگیری های امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران ، دادستان شهرستان و همکاری مدیر عامل آبفای استان گفت: مطابق برنامه ریزی و اقدامات انجام شده و با اعزام امکانات و تجهیزات لازم، نصب ، راه اندازی الکتروپمپ و عملیات تجهیز چاه با موفقیت انجام شد.

سعید رنجبر با اشاره به شناسنامه فنی چاه مذکور افزود: این چاه از آبدهی مطلوبی در حدود ۵۰ لیتر در ثانیه برخوردار است و امیدواریم با بهره برداری از آن پاسخگوی نیاز مشترکان شهر باشیم.

وی اظهار کرد: طول خط انتقال تا مخزن ایستگاه ۲ کیلومتر است و دلیل اضافه کردن این حلقه چاه، افت فشار بعضی از مناطق شهر و بویژه مسکن مهر بود.

رنجبر از صبر و حوصله مردم قدردانی کرد و گفت: بصورت شبانه روزی برای حل مشکل آب شرب در روستاها و رفع شکستگی لوله ها و تعویض شبکه داخلی آب شرب برخی روستاها و رفع مشکل کم آبی آنها تلاش می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha