رسانه‌های معاند با انعکاس درست اخبار خبرنگاران ناکام می‌مانند

مشهد- ایرنا- رییس حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: امروز مردم تشنه واقعیت هستند و عقلانیت به جایی رسیده که اخبار دروغ را تشخیص می‌دهند و خبرنگاران باید تلاش کنند تا وقایع را به درستی منعکس کنند تا از سو استفاده رسانه‌های معاند در این زمینه جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد شاد روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به خبرنگاران افزود: امروزه شبکه‌های معاند با بمباران خبری اخبار دروغ را به زیبایی به خورد جوانان می دهند و سبب انحراف فکری آنان می شوند که در این راستا در مدرسه، دانشگاه و جامعه باید با انعکاس درست اخبار، روشن‌سازی و تولید محتوا خوراک صحیحی را برای جوانان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم در این راستا خبرگزاری ایرنا در عمل به رسالت خود برای آگاهی بخشی جامعه همچون گذشته موفق باشد.

رسانه‌های معاند با انعکاس درست اخبار خبرنگاران ناکام می‌مانند

رییس حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: وجود خبرنگاران و اصحاب رسانه در جامعه مدنی در جلوگیری از انحراف و غفلت مردم نقش بسزایی دارند.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات عمده مردم جامعه نا آگاهی است که خبرنگاران نقش مهمی در آگاهی بخشی مردم دارند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

شاد ادامه داد: جامعه امروز نیاز به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دارد که رسانه های مختلف و شبکه‌های مجازی ابزار مهم برای اطلاع رسانی و آگاهی مردم به شمار می روند.

رسانه‌های معاند با انعکاس درست اخبار خبرنگاران ناکام می‌مانند

به گزارش ایرنا، ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهر مزارشریف افغانستان از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار انتخاب شده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی قدیمی ترین آژانس خبری در ایران محسوب می شود که در سال ۱۳۱۳ خورشیدی تاسیس شده و از نظر وسعت پوشش خبری و فعالیت دفاتر خبری در داخل و خارج از کشور بزرگترین بنگاه خبری ایران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha