۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 85193179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتراض باشگاه پرسپولیس‌ به عدم حضور تماشاگران؛ انرژی ما را گرفتند

تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در نشست هماهنگی بازی با آلومینیوم اراک که در سازمان لیگ برگزار شد، اعتراض جدی و نگرانی شدید باشگاه، تیم و هواداران پرسپولیس به خاطر برگزاری بدون تماشاگر بازی سرخپوشان را اعلام کرد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک با حضور عوامل برگزاری مسابقه و نمایندگان دو باشگاه در محل سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که در مهمترین مطلب این جلسه اعلام شد اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر بدون حضور هواداران برگزار می‌شود.

افشین پیروانی در این جلسه گفت: با محروم شدن پرسپولیس از حضور هواداران خود، این لیگ نمی‌تواند یک رقابت منصفانه و عادلانه داشته باشد.

وی با تاکید بر این که باشگاه پرسپولیس در هیچ دوره‌ای به دنبال عدم حضور هواداران سایر تیم‌ها و محرومیت آنها از حضور در استادیوم‌ها نبوده است تاکید کرد: آنچه در بازی اول لیگ اتفاق می‌افتد محروم کردن باشگاه و هواداران از حق قانونی خود بوده و خواسته ما این است که وضعیت به شکلی مدیریت شود تا حداکثر ظرفیت ممکن در اختیار هواداران ما و دیگر تیم‌ها باشد.

پیروانی یادآور شد: برای این مقطع هم انتظار این بود که بازسازی و تعمیرات قطعه به قطعه پیش برود تا همیشه ظرفیت مناسبی از سکوها در اختیار تماشاگران باقی بماند. ما چند وقتی دیگر باید برای جلسات مربوط به لیگ قهرمانان آسیا به مقر AFC بروم، آنجا چه باید بگویم؟ بگویم ورزشگاهی که معرفی کرده‌ایم سکو برای تماشاگر ندارد؟ این که بازی افتتاحیه لیگ چنین شرایطی پیدا می‌کند اصلا برای وجهه فوتبال ایران و کشور خوب نیست و هنگام برنامه‌ریزی‌ها باید به این موارد هم توجه شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: هواداران پرسپولیس بعد از قهرمانی سه‌گانه در فصل گذشته مشتاق و بی‌قرار حضور در ورزشگاه و دیدار با تیم محبوب خود هستند و ما هم در پرسپولیس بی‌صبرانه منتظر دیدار با آن‌ها و روبه‌رو شدن با انرژی‌های‌ مثبت‌شان هستیم. متاسفیم که چنین محرومیتی به ما تحمیل شده است. انرژی اصلی پرسپولیس از پرسپولیس گرفته شد. هواداران ما بخش مهمی از شور و نشاط فوتبال ایران و لیگ هستند. اگر مشکل تا لیگ قهرمانان حل نشود، چه کنیم؟

پیروانی گفت: البته هواداران پرسپولیس بدانند، هر اتفاقی هم که رخ بدهد ما به عشق آن‌ها و سربلندی پرسپولیس با تمام توان و وجود خود در مسابقات شرکت می‌کنیم. قطعا حمایت‌ها و انرژی‌های آن‌ها در فضاهای مختلف نیز به تیم کمک خواهد کرد. مشتاقانه منتظر دیدار با آن‌ها در بازی‌های خارج از خانه و در نهایت در ورزشگاه آزادی هستیم. از مسئولان و کارگران شریفی که در جریان بازسازی ورزشگاه آزادی در تلاش هستند هم تشکر می‌کنیم. قطعا موضوع اعتراض و نگرانی ما آن ها نیستند.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha