استفاده دانشی از رسانه سرلوحه کار خبرنگاران قرار گیرد

اهواز - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با اعتقاد به اینکه امپراطوری رسانه در دنیا برای رسیدن به اهداف ظالمانه خود از ابزار رسانه به عنوان یک ابزار دانش استفاده مطلوب می‌کند گفت: استفاده مطلوب و دانشی از ابزار رسانه باید سرلوحه کار اهالی رسانه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا محبوبه ایزدی‌پناه روز سه‌شنبه در کرسی آزاد اندیشی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهارکرد: خبرنگاران در انتقال مطالب باید روشن کننده مسیر باشند. امپراطوری رسانه در دنیا روشنگری مسیر را براساس سود خود که محدود کردن صدای اسلام و ایران است مد نظر قرار داده‌اند.

وی بر انتقال پیام‌ها فارغ از کینه، لجاجت، انتقام‌جویی و سیاه‌نمایی در رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: روشنگری و امیدبخشی باید به عنوان ۲ اصل مهم مد نظر رسانه به عنوان حلقه وصل دولت و مردم قرار گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان حضور خبرنگاران در کنار مدیران و مردم را راهگشا و توام با نورآفرینی دانست که باید در این مسیر به قدرت بیش از پیش ایران اسلامی کمک شود.

قانون‌گذاران روز خبرنگار فقط به پیام تبریک بسنده نکنند

وی در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات خبرنگاران همچون کمبود قوانین در حوزه بیمه و معیشت اشاره کرد و توضیح داد: امیدوارم متولیان عرصه قانونگذاری این روز را فقط با پیام تبریک فرستادن پشت سرنگذارند و شرایط لازم را برای رفاه حال و معیشت فعالان حوزه رسانه فراهم کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز هدف از برگزاری کرسی آزاد اندیشی رسانه را پیگیری و بررسی مسائل اهالی رسانه در استان عنوان کرد و گفت: ظرفیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایر دستگاه‌های اجرایی را در مسیر کاهش دغدغه اصحاب رسانه به کار خواهیم گرفت.

مجید منادی اصحاب خبر و رسانه را پیشگامان توسعه آگاهی عنوان کرد که با بکارگیری مهارت، تدبیر و دانش جلو می‌روند و فضایی سالم برای ارتباطات میان مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌آورند.

در ادامه این نشست اصحاب رسانه نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات مختلف حوزه رسانه بیان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha